Marketingul este un domeniu viu, aflat in continua evolutie, iar profesionistii sai trebuie sa fie la fel, conectati la ultimele inovatii (teoretice si tehnice), prezenti in piata, atenti la nevoile si aspiratiile clientilor consumatori. Nu exista un om de marketing ideal, fiecare brand are nevoie de profesionistul sau, care in primul rand sa fie pasionat de produsele sau serviciile pe care le promoveaza sau le reinventeaza. Nu poti crea povesti de succes, frumoase, convingatoare si eficiente, daca nu pui acel strop de pasiune sincera care sa dea viata complexelor mecanisme din spatele oricarei activitati de marketing. Un mag al timpurilor moderne, capabil sa controleze si sa transforme realitatea prozaica in opere de arta, cu finalitate cat se poate de practica: achizitia. In ultimii ani, profesionistii in marketing si-au extins aria de actiune, stapanind si folosind arta imbinarii mai multor specialitati: comunicare, PR, design, on-line, vanzari, CRM. Este vorba de o multifunctionalitate pe care piata o cere, atat din motive concurentiale, cat si din motive financiare.

Reclame