Doctorul armoniilor

„Sunt o casa noua, partial mobilata. Pana la un punct, finisajele se asorteaza cu mobila si restul decoratiunilor interioare, insa atunci cand bugetul a avut de suferit, lucrurile au luat alta turnura si au aparut elemente disparate de mobilier sau chiar decoratiuni care nu-mi fac bine. Imi dau o stare de disconfort, imi vine sa le arunc pe ferestrele mele mari si luminoase. Apropo de ferestre, imi lipsesc cateva perdele, as vrea si o draperie pentru unul din dormitoare. Ma rog, vreau eu multe, insa nu intotdeauna mi-e foarte clar cum se le imbin sau la ce sa renunt atunci cand ma gandesc ca mi-ar placea un tablou modern „La Prunelle”, un ceas Atlas mare si un set de Stickere de perete in acelasi loc. Nu stiu ce sa fac, cum sa ies din impas…

*

dr deco mmCand m-a vizitat Doctor Deco, a178b-DoctorDeco_logo2eram deja foarte deprimata… Lipsa de armonie si coerenta in detalii si in modul in care obiectele si mobila au fost aranjate ma facea sa-mi pierd interesul si entuziasmul. Dintr-o privire, mi-a inteles suferinta si s-a oferit sa ma ajute cu sfaturi si cu oferte apetisante… Deja, ma simteam mai bine. Am inceput cu sufrageria, unde eu nu-mi doream peretii goi si tristi, dar nici un bazar vertical. Cu ajutorul Doctorului Deco, am ales o serie de tablouri si postere vintage („My Mojito mare”, „Marlyn Monoroe – Diamonds are a girl’s best friend”, „Gardening Essentials”) pe care le-am asortat cu un Ceas de Lemn si cateva Figurine Africane Vintage pentru bufet (mi-au placut mie mult, chiar daca poate nu sunt din aceasi epoca si nici stil). Am reusit sa incorporez si tabloul meu preferat de care va spuneam mai devreme, dar si stickerele de perete. De departe, insa, bucataria a fost cea mai fericita…
– Doctore, nu stiu ce fata de masa sa aleg…
– Poti lua doua sau trei pe care le poti schimba in functie de serviciul de masa folosit sau in functie de starea ta…
– De-abia astept sa o decorez cu cateva vaze si galeti metalice in care sa pun flori…
– Si nu uita de Serviciul Early Bird, cani si ceasti de cappucciono… si tavile Jardin des Papillons…dr deco jardin
– As vrea cam tot ce aveti (pentru bai, prosoapele cu desen primavaratec…)
– Cu placere. Trebuie doar sa-ti prioritizezi nevoile si sa-ti alegi in functie de buget ordinea cumpararii decoratiunilor interioare, mai ales ca e asa de simplu. Fie online, fie direct la magazinul meu din Bucuresti, de pe strada Blanari, nr. 12, chiar in centrul vechi.
– Si pentru prietenii mei gasesc ceva?
– Absolut, in functie de fiecare, putem personaliza cadouri.
– Multumesc… daca zilnic sunt in compania unor obiecte de arta sau a unor decoratiuni interioare armonizate cu cine sunt si cu gusturile mele, ma simt comfortabil, in siguranta, alintata… Voi fi o casa fericita, cu oameni fericiti!
– Sigur. Iti las reteta asta: o data pe luna, sa-ti faci cadou cate un obiect util si placut care sa-ti intregeasca atmosfera. Nu uita: nu cumpara doar de dragul de a colectiona tot ce vezi. Alegele cu grija doar ceea ce iti place cu adevarat si completeaza stilul deja existent. Doar ceea ce te reprezinta te va ajuta sa fii tu insati!
Iar tu, cea care m-ai ajutat sa scriu acest articol, primeste in dar de la mine si Doctor Deco o esarfa cu fluturii lunii martie si un tablou pictat manual!”

(articol inscris in campania Spring SuperBlog 2014)

2 păreri la “Doctorul armoniilor

Tu ce parere ai?

