Azi ma furisez mai usor…

logo_marketonline_micUna dintre micile mele bucurii a fost dintotdeauna sa ma furisez departe de orice, cu o carte in brate si sa o citesc in liniste. Reuseam de multe ori sa nu ma deranjeze nimeni, dar nu reuseam sa scap de amortelile gatului sau ale mainilor sau chiar de dureri de spate dupa doua-trei ore petrecute intr-o realitate paralela, in care uitam si sa ma misc. Mi-aduc aminte ca in liceu citeam in pauze si, uneori, in timpul orelor pe care le consideram neinteresante (un pretext pentru a nu ma indeparta prea tare de lumea dintre coperti). Si aici era alt bai: cartea ocupa mult loc si nu puteam sa o ascund suficient de bine in banca sau pe genunchi. De cate ori nu m-am trezit cu cartea confiscata si data afara din clasa din cauza asta… Ce bine mi-ar fi prins mie acum 20 de ani un suport alternativ pentru citit carti, asa cum astazi este accesibil tuturor.
Acum nu ma mai furisez de profesori pentru a citi. Recunosc insa ca ma furisez uneori de treburi. Iau e-bookul sotului meu (o achizitie inspirata de la magazinul MarketOnline.ro ) si ies pe terasa la o cafea. Nu ma mai car cu 2-3 carti (uneori citesc in paralel), e suficient sa am la indemana mica minune tehnologica Kindle, o adevarata biblioteca virtuala. kindleAre un design ergonomic si este usor de folosit. Cel mai important este insa faptul ca ochii nu obosesc, ecranul E Ink folosind cerneala, precum cartile tiparite, numai ca se afiseaza electronic. Inainte de Kindle, am citit cateva carti si pe calculator, insa experienta aceasta (constand in dureri de cap si de spate in primul rand) m-a determinat sa ma intorc la lectura clasica, cu toate inconvenientele ei. De aceea, intalnirea cu acest ebook mi-a schimbat stilul de citit. Problema este ca nu e al meu si ca il impart cu sotul meu (proprietarul de drept, nu?), care il mai ia si la serviciu cateodata. Noroc ca are o baterie de lunga durata, consuma putin si nici nu se incinge. Dar nu e al meu. Asa ca m-am apucat sa caut diferite oferte de ebook pe net, tot de la MarketOnline.ro. Nu ma pricep la detalii tehnice, pentru mine cel mai bun criteriu de selectie este experienta personala. Ma bate gandul sa-mi iau si eu unul. Tot Kindle!

(articol inscris in campania Spring SuperBlog 2014)

O părere la “Azi ma furisez mai usor…

Tu ce parere ai?

