Se intampla primavara…

Buna dimineata, primavara! Esti aceeasi din fiecare an si totusi, cat mi-ar placea sa spun ca acum esti alta! Dar nu esti… ies ca ursul din hibernare, amortita si infofolita si ma uit in jurul meu, nu fara invidie, cum natura se scutura de tot ce-i prisoseste pentru a se putea transforma intr-o minune verde, proaspata, plina de seva si lumina. Si acum si anul trecut si… si fara sa se intample nimic anume in afara de aceasta primavara care ni se insinueaza in corp si in suflet (si a faptului ca intr-o dimineata Alex, fiul meu cel mare de nici 6 ani mi-a facut un compliment minunat: „mami, imi place mult fatuca ta delicioasa, semeni cu mama… aaa… cu zana padurii adica”), hotarasc, ca intotdeauna pe vremea asta, ca e momentul sa fac o schimbare. In bine, desigur. Hotarasc sa am mai mare grija de mine, sa merg la sala, sa arunc din hainele urate, sa-mi iau niste accesorii noi, sa fac ordine la pantofi si… lista e lunga si continua sprintara. Mai putin sprintara sunt eu cand e vorba sa bifez tot ce mi-am propus… Incep cu mine. La capitolul dieta, teoria o mananc pe paine, adica fara paine, ca despre asta e vorba…  practica insa imi da palpitatii si dureri de stomac de la atata verdeata… sa zicem ca ma voi adapta, cu un oarece efort de vointa. farmec1Ma uit in oglinda… daca rezolv cu rezerva de colacei de pe peste iarna, ar mai fi cateva detalii de pus la punct (zic eu „detalii” ca sa ma incurajez): pielea si parul. Niste creme hidratante, de zi, adaptate tenului (le am, sunt nedeschise, trebuie sa trec de „hopul psihologic” si sa le includ in rutina zilnica) si un sampon bun. Un balsam. Otet? Galbenus de ou? Experientele trecutului la capitolul par sunt variate, unele hilare, altele dezamagitoare. Am urgent nevoie de ceva care sa ajute la regenerarea parului. Acum cativa ani, dupa ultima nastere, am recurs chiar la o metoda radicala: m-am ras in cap. Tot pentru o schimbare in bine. In afara de faptul ca m-am simtit cumva intre prea curajoasa si prea moderna, experimentul nu mi-a adus decat doua-trei complimente anemice (cand imi crescuse putin parul si si-a dat seama toata lumea ca sunt totusi fata), dar niciun rezultat concret. Asa ca nu mai sunt dispusa la experimente, de aceea am refuzat din start sa testez diferite produse cosmetice sau sa ma las pe mana coafezelor a caror iscusinta doar m-ar ajuta pe termen scurt. Dar am facut altceva: mi-am urmarit indeaproape prietenele, dupa care am selectat mental primele trei cele mai stralucitoare si ingrijite podoabe capilare. Apoi am trecut la faza a doua a planului meu: iscodirea prietenelor alese cu intrebari legate de cum isi ingrijesc parul. Una mi-a marturisit ca are noroc de la mama natura si ca il spala cu sampon de plante, iar celelalte s-au mirat ca nu stiu de Gerovital Plant Tratament, kit de tratament pentru regenerarea parului, de la Farmec, foarte eficient daca este utilizat de doua ori pe an, in combinatie cu tunderea varfurilor si renuntarea la obiceiurile nocive (exces de vopea, de placa, de fixativ etc). Despre produsele Farmec stiam, desigur (v-am spus doar ca folosesc deodorantele din gama Gerovital H3 prof.dr. Ana Aslan), asa ca m-am bucurat sa aflu ca printre acestea se gasesete si solutia pentru parul meu.

kit_regenerare_Farmec

kitul Gerovital Plant Tratament (fiole)

– Draga, mi-a spus prietena mea care niciodata nu si-a tuns parul mai sus de umeri, dar e asa de simplu de folosit tratamentul Gerovital Plant. Pe langa faptul ca actioneaza prin vitaminele A, E şi B5, are si extracte vegetale care previn caderea parului. Si mai are niste substante active, acolo, nu am retinut cum se numesc, dar de la ele imi luceste asa parul si nici nu se mai rupe. Citesti tu pe instructiuni cand iti iei kitul si te lamuresti.

Si asa am facut! In timp ce alte „obiective” au tot cazut de pe lista mea de primavara, cel legat de ingrijirea parului a devenit prioritar si pentru ca am descoperit cat de usor se aplica tratamentul (combin continutul a doua fiole, Ser 1 si Ser 2, si cand devine cremos, aplic totul pe parul proaspat spalat, de la radacina, spre fir, masand pielea capului.  Dupa 10 minute, limpezesc parul. Procedez asa de doua ori pe saptamana, timp de doua luni). Am descoperit si cum se numea substanta aceea, e vorba de hidrolizatul quaternizat de keratina, o s-o sun pe prietena mea sa-i spun si ei, sa stie de la ce are parul asa de sanatos, rezistent si ii mai sta si bine.

In fine, pentru mine este o mica victorie sa-mi vad parul cu un aspect sanatos si asta ma motiveaza sa nu ma opresc aici. O sa vedeti voi ca pana la urma, primavara asta o sa fie alta!

– sursa pozelor: siteul sponsorului –

(articol inscris in competitia Spring SuperBlog 2014)

O părere la “Se intampla primavara…

Tu ce parere ai?

