StejarMasiv pentru ora 5

…sau orice alta ora puteti strecura mai abil in programul unei zile haituitoare pentru a spune stop (sau “piua”, precum copiii) si a va dedica toate gandurile proprului suflet. In exclusivitate. Un ceai englezesc la ora 5 dupa-amiaza, singuri sau cu prieteni, a carui aroma sa ne lase sa visam fara bariere sau o cafea cu frisca, cu inghetata sau cu alt deliciu de nerefuzat? Mi-e greu sa aleg, poate recurg la solutia de compromis si imi prepar, tot englezeste, un ceai cu lapte. Cu fursecuri. Sau cookies? Ori o magdalena? Si cu toate bunatatile in brate m-as ascunde pe terasa, la umbra de frunze verzi. Ma rog, nu chiar in brate. Am eu un secret pentru ca aceste momente sa fie unice: o masuta de cafea din stejar. De la StejarMasiv.ro.logo-stejar Simpla, supla, eleganta prin ea insasi, nu doar o piesa de mobilier, ci o mica simfonie de linii si armonii ale nuantelor, mereu altele in lumina schimbatoare a unei zile. Un detaliu care da viata unor momente de bucurie. Cafeaua, ceaiul, laptele si prajiturile mele capata in acest decor un gust aparte. Iau si o carte pe care o tin mereu deschisa, cu fata in jos, pe masuta mea si, pierduta printre ganduri razlete, imi dau seama ca-mi mai lipseste numai o floare pentru ca dupa-amiaza sa capete valente romantice, ca-ntr-o pictura impresionista. Imi place astfel sa ma bucur de lucrurile frumoase din jurul meu, macar atunci cand ma opresc pentru putin din vartejul continuu al fiecarei zile. Imi plac lucrurile simple, care imi spun povestea lor si a mesterilor care le-au faurit. Nu aveti acceasi senzatie cand priviti, de exemplu, precum masuta mea de cafea, o piesa de mobila din lemn masiv? Un bufet somptuos cu detaliate basoreliefuri, cu fine linii si contururi solide? Sau poate o biblioteca sobra, definita de forme drepte, dar bizar misterioase, aidoma secretelor adapostite de cartile sale… sau un dormitor cu maiestrie lucrat ale carui elemente clasice ofera un sentiment de siguranta, caldura si romantism in acelasi timp?Coffee-table-Small1-150x150

Am terminat cafeaua acestei dupa-amiezi. Ma uit adanc in ceasca, dar nu stiu sa dezleg semnificatia magica a zatului ramas. Imi promit vag ca, poate intr-o alta dupa-amiaza ca aceasta, in coltul meu de lume preferat, sa invat sa deslusesc aceste taine.

(articol inscris in campania StejarMasiv.ro de la BlogAwards)

Tu ce parere ai?

