Elefant-ul cu de toate

In padurea virtuala,
Ce mii de-animale are,
Ma uimesc cu cata fala
Elefant.ro mi-apare.logo elefant

A crescut ca in povesti,
Cum cresc printii cei mai cei.
Si acum ne-aduce vesti
Despre-un mall cu tot ce vrei.

Orisice nevoie ai,
Dar ramai fara idei,
Elefant are si hai!
Intra-online ca sa iti iei.

De la carti tot minunate,
Jucarii, imbracaminte,
Accesorii si de toate,
E-books si incaltaminte.

Insa nu stiu cum se face
Ca aflai acum de-abia
Si cosmetice de-mi place
Pot sa-mi iau cate oi vrea.

Ce de-oferte ma asteapta,
Mi se-arata si ma cheama
E usor, dai click si iata!
Sa-ncarc cosul ma indeamna.

Printre miile de carti,
Top 100 il vad iute
As mai lua si niste harti,
La nevoie sa m-ajute.top 100

Pentru ce caut exact
Ma uit la categorii.
Patruzeci si trei in cap
Alfabetic, cum le scrii.

Si nu este de mirare,
Vad reduceri foarte tari!
In oferte speciale,
Autorii cei mai mari.

Si acuma stau pe ganduri,
Parca totusi n-am gasit…
Ia sa vad la edituri
Cartile ce le-am dorit!

Astfel repede mai e
Ca sa cumpar de la masa,
Pentru mine si familie
Castig timp de stat in casa.

Deci am retinut, desigur,
Elefant.ro se scrie
E online si este sigur,
Cum deja lumea il stie.

sursa pozelor: siteul sponsorului

O părere la “Elefant-ul cu de toate

  1. Pingback: descantecul tacerii

Tu ce parere ai?

