La plimbare in… timp

Uneori stau si ma gandesc cum ar fi fost viata mea daca m-as fi nascut acum 100 de ani. Sau acum 200 de ani. In acelasi loc, dar in alt timp. Privita din perspectiva prezentului, aceasta experienta pare una foarte grea. Pentru ca asta ar insemna sa nu existe numeroase dintre descoperirile si inventiile de astazi. Fara televizor, calculator si telefon am senzatia ca as intra in colaps. Probabil ca deja suntem dependenti de toate aceste gadgeturi, insa ele nu sunt numai extrem de utile (asta este evident), ci si foarte placute, asigurandu-ne amuzament si buna-dispozitie. Uneori in detrimentul activitatilor de timp liber “clasice” (cum ar fi o plimbare in parc sau cititul unei carti sau chiar o intalnire cu prietenii). Albert Einstein spunea ca Mă tem de ziua în care tehnologia va înlocui interacţiunile dintre oameni. Lumea va avea o generaţie de idioţi”. Nu cred ca am ajuns acolo, insa exista o tendinta generala de a inlocui relatiile reale cu cele virtuale.

Si totusi, daca ar fi calatoresc in timp, sa ma intorc in urma cu 200 de ani as intreprinde aceasta calatorie cu un mic amendament: sa pot sa iau cate ceva cu mine. As lua cateva carti pe care le iubesc in mod deosebit (si care nu vor fi fost scrise in 1814), printre ele “Sacrul si Profanul” (Mircea Eliade) si “Lacrimi si sfinti” (Emil Cioran). As lua haine lucrate in prezent, cu ajutorul tehnologiilor moderne, as lua chiar si o masina. Dar, mai presus de orice, as lua un laptop. Chiar laptopul de la care scriu acum. Tin foarte mult la el. L-am cumparat de putin timp de la ABDComputer.ro si sunt foarte multumita de el. abdcomputers-150x150

ABDComputer.ro este un magazin online cu cea mai variata gama de laptop-uri, calculatoare, monitoare, imprimante, si servere second hand cu livrare din stoc (peste 1000 de produse) in 24 ore. Laptopul meu este tot second hand, model Apple MacBook Pro 7.1 (13.3 inch P8600 2.4GHz 4GB DDR2 250GB).

Laptop second-hand Apple Macbook Pro 7.1

Laptop second-hand Apple Macbook Pro 7.1

L-am cumparat in stare foarte buna si cum a costat mai mult de 99 de lei, livrarea s-a facut in mod gratuit, desi nu sunt din Bucuresti. Trebuie sa recunosc ca mi-a fost greu sa aleg dintre atatea oferte tentante (cu reduceri sau campanii promotionale), dar specificatiile tehnice detaliate de la fiecare produs mi-au fost de mare ajutor. Plus ca am solicitat si mi s-au trimis poze reale ale laptopului si am avut posibilitatea sa aleg optiunea de garantie prelungita, la fel cum am avut posibilitatea sa aleg modalitatea de plata (numarar in showroom la ridicarea produsului; numerar la livrarea prin curier rapid; transfer bancar; rate CardAvantaj). De asemenea, este important de stiut ca daca produsul achizitionat de la ABD nu corespunde nevoilor noastre, exista posibilitatea returnarii sale in termen de 15 zile calendaristice. Acest avantaj mi-a dat liniste si siguranta in procesul de cumparare, acesta nefiind un act ireversibil in caz ca nu m-as fi simtit comod cu ceea ce am achizitionat.

Calculator second-hand Lenovo

Calculator second-hand Lenovo

 

Continuand lista lucrurilor de care nu as putea sa ma dezlipesc nici macar pentru o calatorie in timp, as doi sa adaug si un calculator si un monitor potrivit pentru el, tot de la ABDComputer.ro. Este vorba de doua produse second hand, aflate in topul vanzarilor, la preturi foarte prietenoase. De altfel, va marturisesc ca am incredere in ABDComputer.ro si pentru ca este un magazin online de incredere, atestat de TRUSTED.RO. A, si sa nu uit sa-mi trec pe lista si un generator de curent, asta ca sa fiu sigura ca le si pot folosi!

Monitor second-hand Fujitsu Siemens

Monitor second-hand Fujitsu Siemens

 

Imi place sa visez, uneori la lucruri imposibile, cum este aceasta imaginara calatorie in trecut, alteori la lucruri palpabile. Unul dintre vise mi s-a implinit odata cu achizitionarea laptopului meu, de exemplu. Altele isi asteapta inca randul, dar timpul nu face decat sa lucreze in favoarea noastra, chiar daca nu ne face favoarea de a ne lasa sa calatorim intre dimensiunile sale. Poate intr-o zi nu foarte indepartata aceasta tehnologie fara de care nu mai putem trai ne va implini si acest vis…

Sursa imagini: siteul sponsorului

5 păreri la “La plimbare in… timp

  1. pe mine m-ai convins o data in plus sa stau cat pot departe de tehnologie, sa interactionez direct cu tine 😎 daca am nevoie de o sugestie la obiect si, ca orice recomandare vine de la tine, o iau in serios. Mai ales ca, deh!, tehnologia mi-a tot pus probleme.

    Apreciază

  2. Nu numai ca am obtinut informatii utile despre site-ul pe care tind sa cred ca imi voi gasi si eu laptop-ul dorit, dar….mi-am adunat si gandurile pentru „calatoria unica”, asta pentru ca nu de putine ori m-am intrebat ce as lua cu mine in cazul unei intoarceri in timp. Ideea ta este geniala. Sa poti inregistra greselile trecutului si sa le arati… prezentului pentru a nu le mai lasa sa se repete! (…e doar o perspectiva….)

    Apreciază

  3. Îţi mulţumesc mult fiindcă datorită ţie am descoperit o sursă excelentă de unde îmi potprocura tot ce—mi doresc în materie de electronice.

    Apreciază

Tu ce parere ai?

