Cum mi-am cumparat bicicleta

Eu de cand ma stiu, mai frate
Mi-a placut doar in masina,
Si acum platesc la rate,
Desi nu am nicio vina,

In afara de aceea
C-am nevoie cand m-apuca
Draguta Violaceea
Sa ma duca si aduca.

Caci asa am botezat-o
Pe masina mea iubita
Este mov si am cumparat-o
Desi inca nu-i platita.

Rau la buzunar ma doare,
Insa moftul se plateste,
Cin’ mai e e ca mine oare,
Suferind imparateste.

Si in asta situatie,
M-a-ntalnit o fata draga,
Plina ochi de “admiratie”
Pentru starea mea cea bleaga.

bikezone logo“- Nu-nteleg de ce prefera
Unii sa se chinuaiasca,
Cand Bikezone.ro ofera
O solutie omeneasca.

Nu e scumpa, nu consuma
Motorina sau benzina,
N-are nici rate pe luna.
Avantaje? O duzina!

Ma refer la bicicleta,
La serviciu sau plimbare
E rapida si cocheta,
Si in plus faci si miscare!

La Bikezone ai de-unde alege,
Noutati, produse sute,
Plati online, se intelege,
Numai branduri cunoscute.

Bicicleta Ideal Strobe

Bicicleta Ideal Strobe

Cu-livrare pe oriunde
Plus garantie de retur,
Siteul bikezone este unde
Dorintele iti prind contur.”

Ascultand asa cuvinte,
La internet m-am conectat,
Pe bikezone, de tinut minte
Bicicleta mi-am luat!

Si acuma mandru tare,
De-a mea noua bicicleta
Pedalez in zi cu soare
Destinatia mi-e secreta!

sursa imaginilor: siteul sponsorului

2 păreri la “Cum mi-am cumparat bicicleta

  1. Pingback: Advertoriale in versuri Archives - descantecul tacerii

  2. Pingback: descantecul tacerii

Tu ce parere ai?

