I am „The ONE”

Fiecare femeie este „The ONE” pentru propriul sau univers virtual si real. Ea este o simfonie de stari si culori, iar trecerea ei prin viata oricui naste fiori si lasa urme parfumate. La figurat, dar si la propriu. Pentru ca orice femeie se desavarseste pe sine si prin imaginea sa exterioara pe care si-o armonizaza cu propriile ganduri si trairi. Fie ca este o femeie pasionata de simplitate sau adepta unui stil baroc, ea va alege produse cosmetice de incredere, prietenoase cu tenul, ochii si buzele sale, ale caror calitati le-a testat cu grija. Eu oscilez intre cei doi poli, dar indiferent de forma, fondul ramane neschimbat: caut, testez si devin fidela unei marci sau unei game de produse cosmetice careia ii pot incredinta fanteziile mele.banner-campanie-oriflame-noile-produse-the-one

Cu Oriflame m-am intalnit inca de acum mai bine de 10 ani, in experienta mea spaniola. De la creme, parfumuri, rujuri, rimeluri, farduri si o multime de accesorii primite cadou, m-am bucurat de fiecare produs in parte. Iar acum, prin posibilitatea testarii noului brand de machiaj „The ONE” sunt iar aproape de un univers feminin irepetabil, intr-o fermecatoare expansiune, careia ii suntem militante devotate. Noi, femeile „The ONE”.

(articol inscris in campania „Intra in cea mai mare comunitate internationala de bloggeri The ONE Collective” de la Blogal Initiative)

Tu ce parere ai?

