„The One”, one by one

logo the oneDe curand scriam despre Oriflame si semnalam aparitia noii sale game de machiaj The One”. Am primit deja produsele pentru testat. Va marturisesc sincer ca sunt incantata. In primul rand, produsele sunt ambalate foarte practic, fiind usor de purtat in poseta. Impreuna asigura un machiaj complet de zi sau de noapte la care putem asorta si niste unghii perfecte. De altfel, gama „The One” a fost creata astfel incat produsele sale sa corespunda tuturor exigentelor. Acestea se impart in trei categorii: Frumusete zilnica, Look frapant si Formule Rezistente.gama the one

Dar sa va dezvalui care sunt componentele „The One” care au ajuns la mine (o combinatie inspirata de produse din fiecare dintre cele trei categorii):

Eu am testat prima data oja. Eram curioasa sa vad textura finala si nuanta pe unghii. Culorile sunt indraznete (Orchid si Cappucino), un singur strat este suficient, iar pasta se usuca destul de repede, lasand unghia cu un aspect mat si uniform. Am testat-o la spalatul vaselor si este destul de rezistenta, desi, daca stai mult timp cu mana in apa, partea de sus va disparea prima. Presonal, prefer oja „Orchid”, o percep ca fiind foarte feminina.oja the one

In ceea ce priveste machiajul, dupa folosirea unei creme hidratante usoare, am aplicat fondul de ten. S-a intins uniform (avand un grad mare de acoperire) si nu mi-a incarcat pielea. Are un parfum suav si proaspat, foarte placut. Culoarea sa este Natur Beige, potrivita mai multor tipuri de ten. E important de mentionat ca are un factor de protectie ridicat (20). De asemenea, am folosit si anticearcanul iluminator. Reflecta lumina si acest lucru da senzatia unei privi proaspete. Imi place ca nici el nu incarca pielea. Culoarea sa este Nude Beige. Pudra gamei „The One” este compacta (medium) si are si ea un grad de protectie ridicat (15). Din cate am observat eu, este o pudra usoara, care lasa porii sa respire. S-a distribuit uniform si nu a modificat nuanta fondului de ten.

Pentru machiajul de zi am folosit o combinatie intre fardul de ochi Beige Pearl si Golden Brown, pe care le-am aplicat cu degetele. Dupa mai multe insistente, culorile s-au imbinat frumos si uniform. Am folosit si rimelul de culoare neagra cu perie ferma din silicon. A lasat genele bine pieptanate, dandu-le in acelasi timp volum. Personal am incercat o usoara senzatie de incarcare. In desavarsirea machiajului de zi, am aplicat luciul de buze Rose Glacier. Aare un parfum fructal si nu este lipicios. A durat destul de mult timp, fara sa imi dea senzatia unui gust neplacut.machiaj de zi oriflame

Pentru machiajul de seara, am folosit fardul de ochi Olive Green si luciul de buze Trendy Berry (acesta din urma are si el un parfum primavaratec si un gust placut, dar am rezistat tentatiei de a-l manca).

Ambele tipuri de machiaj au fost realizate numai cu produsele „The One”, fiind suficiente atat pentru zi, cat si pentru seara, desi am simtit nevoia sa mai completez cu un creion de ochi si un ruj (in special, pentru machiajul de seara).

De asemenea, produsele se inlatura usor cu demachiantul uzual (eu am incercat si servetele demachiante cu succes).

Gama „The One” vine in completarea feminitatii fiecareia dintre noi, permitandu-ne utilizarea noilor produse cu inspiratie si fantezie, in vederea obtinerii unor machiaje cat mai adecvate propriei personalitati. 68400672-1867901003-731x363

Inchei aceste randuri in speranta ca v-am trezit curiozitatea si apetitul pentru aceste minunate produse, desi sunt convinsa ca deja ati auzit de ele!

sursa pozelor: personale si site-ul sponsorului

(articol publicat in cadrul campaniei Testarea produselor The One Collective”)

 

 

O părere la “„The One”, one by one

Tu ce parere ai?

