Tocmai ce-am rezolvat o problema cam spinoasa…

logo tocmai.roVara asta friguroasa
A plouat la mine-n suflet
Caci iubita mea frumoasa
A plecat si-s tot un urlet!

Plang, desi nu-i barbateste,
Si ma vait si ii duc dorul.
Sufar tare sufleteste
Ca m-a parasit odorul.

Singur stau acum in casa
Jalea simt cum ma cuprinde,
Caci in jurul meu scarboasa
Linistea incet se-ntinde.

A plecat fara sa-mi spuna,
Pe furis ca o serpoaica
Si-a lasat ca o nebuna
Lucrurile-i de dracoaica.

In zadar eu am sunat-o
Catrafusele sa-si mute
Si degeaba am-injurat-o
Si i-am zis vrute-nevrute.

Nu mai vrea ca sa ma vada,
Nu mai vrea nimic sa-mi zica
Mi-a lasat plocon la vatra
Creme, haine si-o pisica.

Vreau acum sa-mi curat viata
Vreau sa scap de-a mele angoase
Si parca ma trage ata
Sa-i vand hantele fitoase.

Impacat cu-a mea idee
Pasul urmator e simplu:
Pe tocmai.ro, femeie,
Tot voi vinde, ca exemplu

Pentru-oricine care poate
Ca indura o grea karma.
Razbunarea-i de departe
Cea mai dulce-amara arma.

Pe tocmai.ro degraba
Cont facui, e adevarul
Si pentru c-aceasta vara
Gratis este curierul.tocmai.ro

Anunturi am pus gramada
Detaliate cat cuprinde,
Cin’ putea ca sa prevada
Ca-asa repede voi vinde.

Si m-am orientat, desigur,
Sa ma promovez indata
Cu un click acuma-s sigur
Ca problema-i rezolvata.

Cine cumpara sa stie
Ca pachetul il deschide
Si se uita in cutie
De-s produsele valide.

Vad cum casa se goleste
De a fostei grea povara,
Buzunarul se-mplineste,
Inima mi-e mai usoara.

Multumesc, iubite vere,
Mi-a fost greu, dar fara tine,
Sigur n-as fi fost in stare
Ca acum sa ma simt bine!

(sursa pozelor: site-ul tocmai.ro)

4 păreri la “Tocmai ce-am rezolvat o problema cam spinoasa…

  1. Pingback: Advertoriale in versuri-descantecul tacerii | descantecul tacerii

Tu ce parere ai?

