Recomand recomandati.ro

Recunosc ca sufar usor de mania persecutiei. Am senzatia ca nu de putine ori lumea are ceva cu mine, ma trateaza fara chef si fara respect. Ba chiar si cand dau bani pentru diferite servicii sunt tratata de sus si atitudinea celor platiti sa rezolve anumite situatii lasa mult de dorit, de parca mi-ar face o favoare ca-si fac treaba. De cate ori nu am patit asa fie cand am avut de ales un restaurant pentru o masa in familie, fie un loc de joaca pentru copii, fie un salon de infrumusetare. Si nu este doar mica mea manie de vina, ci calitatea respectivelor servicii. Degeaba le-am reclamat ulterior, in general nu am avut castig de cauza. Si va spun sincer ca am facut ceva cercetare inainte de a alege fiecare furnizor, cautand informatii pe siteurile respectivelor firme. Ce bine mi-ar fi prins sa fi putut vorbi cu vreun prieten care sa fi fost inainte acolo si care sa ma fi avertizat de cum sta treaba… macar sa nu repet experienta lui proasta, in caz ca a trecut prin asa ceva. Dar de unde sa iau eu atatia prieteni care sa fi testat pentru mine serviciile de care am nevoie? Eram convinsa ca asta nu poate fi decat inca un vis de-al meu utopic si fara sanse de realizare, ba chiar incepusem sa ma resemnez in acest sens si sa ma pregatesc pentru viitoarele experiente de toate felurile pe care viata mi le-ar mai fi putut scoate inainte, cand am descoperit o comunitate inedita. O comunitate de prieteni care isi impartasesc sincer parerile in legatura cu serviciile si produsele pe care le-au folosit deja: recomandati.ro.recomandati logo

Acum e momentul unei noi confidente: si de data asta am fost sceptica, banuind ca e vorba de un site comercial, insa navigand prin paginile sale, m-am consvins ca nu este deloc asa, utilizatorii exprimandu-si necenzaurat opiniile bune sau mai putin bune in legatura cu fiecare serviciu sau produs in parte. Va dati seama ca am inceput sa butonez imediat categoriile ale caror servicii le folosesc cel mai des (copii, shopping, sanatate) si mi-a placut ca am gasit pe langa date de contact complete, o mica prezentare a firmei respective (inclusiv galerie foto), plus o harta dotata cu posibilitatea stabilirii traseului pana la locul respectiv – serviciu oferit de Google Maps, precum si conexiunea cu retelele de socializare pentru aprecierea si distribuirea informatiilor. Mai mult, recomandati.ro este si o sursa de informare in legatura cu cele mai interesante evenimente din oras, fie ca este vorba de teatru, muzica sau sport.Buena-Vista-Social-Club

Pentru ca am regasit in site firme cunoscute, dupa ce ma inscriu in comunitate le voi dedica cateva minute pentru o recenzie. Am vazut ca am posibilitatea sa le apreciez serviciile acordand pana la 5 stelute pentru pret, calitate si personal, pe langa parerea propriu-zisa care trebuie sa respecte, evident, prevederile incluse in “Ghiduri” si in “Termeni si conditii”.

Recomandati.ro este conceput ca un ghid on-line gratuit si in permanenta actualizat, a carui credibilitatea este garantata de numerosii sai utilizatori, beneficiari la persoana I a serviciilor despre care ofera un feedback sincer si corect. Se bazeaza pe interactiunea dintre consumatori si pe necesitatea si interesul acestora de a accede la servicii de cea mai buna calitate. Este practic raspunsul la nenumaratele intrebari pe care ni le punem inainte de a achizitiona ceva.

Cu alte cuvinte, recomand recomandati.ro.

 

(sursa poze: site-ul recomandati.ro)

Tu ce parere ai?

