Solutii de vacanta de la Bestkids.ro

logo_bestkidsEste vara si-i vacanta,
Iar copiii se apucara
De tipat si tras de clanta
S-o zbugheasca pe afara.

Ce te faci insa ca ploua,
Zi si noapte, fara pace
De ni s-a acrit si noua.
Stam cu totii ca pe ace

Si privim cu incruntare
Spre a cerului hachite
Ne imping la evadare
Ale plictiselii ite.

Am noroc ca vijelia
Nu ne-a rupt de tot de lume
E on-line copilaria
Si asteapta sa ne-ndrume.

Cea mai simpla cautare
La bestkids.ro se-opreste
Lumea minuntata are
Iata, casa de poveste!

Sub atenta indrumare
In proiecte creative
Ne-am ales in graba mare
Jucarii interactive.

11580

Sistem de citire TAG Junior Violet

Ne-a fost greu, nu-i de uimire
Sa alegem dintre toate
Ori sistemul de citire 
Fie plusuri animate.

Si-am fi vrut niste palete,
Gandul asta ma-nfioara
Triciclete, trotinete
Doar tentatii pentru-afara.

Insa afara poarta curtii
Vremea rea mereu o zbate
Seturile de constructii-s
In cazu-asta preferate.

Navighez in continuare,
Cosul virtual se-ncarca
De cadourile care
Catre noi acuma pleaca.

Recunosc cu-un gram de jena
Ca desi-i tarziu in noapte,
Iar copiii dorm pe perna,
Eu am cumparat de toate

Gandindu-ma pe-ndelete
Ca vreodata sa se poata
S-oblig timpul sa m-astepte
Sa ma joc si eu in soapta.

 

(sursa poze: site-ul bestkids.ro)

O părere la “Solutii de vacanta de la Bestkids.ro

  1. Pingback: Advertoriale in versuri-descantecul tacerii - descantecul tacerii

Tu ce parere ai?

