Vremea accesoriilor

De-a lungul timpului oamenii au inventat diferite lucruri pe care sa le poata purta mereu asupra lor (fara ca acest lucru sa devina o povara) si care sa le serveasca in scopuri foarte precise. Utilitatea lor de netagaduit a dus la o evolutie fantastica a acestora, indiferent ca vorbim de obiecte de stricta necesitate (cum sunt ceasurile si, in epoca moderna, telefoanele mobile) sau doar de accesorii cu functii strict decorative si de infrumusetare (bijuterii, cosmetice, parfumuri etc). In istorie, in functie de evolutia economica si sociala, toate acestea au cunoscut momente de glorie, cand indicau pozitia sociala a celor care le foloseau, capatand pe parcurs, atat functii, cat si simboluri noi.

In ziua de astazi accesoriile sunt mai mult decat o necesitate, ele fac parte din viata de zi cu zi. Practic, este vremea accesoriilor. Cu greu ne-am imagina astazi viata fara posibilitatea masurarii timpului cu ajutorul ceasului de mana (care este si cronometru, rezista sub apa, are calendar inclus si cate si mai cate) sau fara posibilitatea asortarii unor bijuterii alese cu atentie, in functie de gusturi, ocazii si, bineinteles, buget. Sau cum ar fi sa iesim vara din casa fara o pereche de ochelari, utila si moderna in acelasi timp, semn al apartenentei noastre la o categorie activa si trendy. Nu mai zic de parfum, cel care ne defineste si rafineaza personalitatea…

secundarAzi avem la dispozitie nenumarate oferte, depinzand doar de noi sa facem cea mai buna alegere. Si cea mai buna alegere este aceea care presupune varietate, calitate, accesibilitate si siguranta achizitiei. Cu alte cuvinte, secundar.ro promovat de SC. Isin Shop S.R.L, cu misiunea de a deveni unul dintre principalii jucatori pe piata on-line de accesorii precum ceasuri, parfumuri, ochelari de soare, bijuterii, cosmetice… Beneficiind de experienta si entuziasmul unei echipe profesioniste, secundar.ro va va deveni usor furnizor de incredere, mai ales ca, la randul sau, lucreaza doar cu furnizori autorizati de produse noi si originale care sunt livrate clientilor prin posta sau prin sistemul de curierat rapid. De asemenea, puteti sta linistiti in legatura cu achizitia efectuata de la secundar.ro, intrucat, conform legii, produsele comandate pot fi returate in 10 zile.

In ceea ce ma priveste, recunosc ca inainte de a alege de la ce magazin on-line sa-mi cumpar ce ma intereseaza, studiez cu atentie informatiile despre echipa din spatele site-ului, termenii si conditiile de functionare, precum si facilitatile pe care acesta il ofera. La secundar.ro am descoperit cu bucurie ca oricine primeste consultanta gratuita in legatura cu orice ar dori sa cumpere pentru ca este destul de greu sa te hotarasti – va marturisesc din experienta – intre atatea ceasuri barbatesti, de exemplu. Eu am zilele astea de facut un cadou si deocamdata am facut doar o lista cu 10 modele care imi plac foarte mult si care s-ar potrivi pentru cadoul meu prin eleganta si prestanta pe care o imprumuta viitorului posesor. Mi-am propus ca inainte sa solicit ajutorul echipei de la Secundar (telefonic sau prin chatul oferit chiar de pagina web) sa raman totusi cu lista scurta de 5 modele, desi asta ar insemna sa-mi calc pe inima. Dar ca premiu de consolare o sa-mi fac si mie cadou una dintre bijuteriile de argint cu pietre Swarovski care-mi lasa gura apa si pe care le-am tot admirat de fiecare data cand am intrat pe site. secundarNu va fi o alegere determinata doar de frumusetea acestor bijuterii, ci si de faptul ca prin rafinamentul lor pot da o stralucire aparte, clasica, unei tinute mai speciale dar, in acelasi timp, combinate cu o tinuta de zi, pot deveni elementul diferentiator intre o anonima si o femeie cu stil. De altfel, bijuteriile sunt un element esential din bagajul de seductie al unei femei, dragostea pentru acestea insotindu-ne inca de la inceputurile omenirii.
Cum spuneam si la inceputul acestor randuri, acessoriile sunt indispensabile. Ne fascineaza si ne subjuguga, mai ales atunci cand alegerea noastra se opreste asupra unor modele in care originalitatea isi da mana cu pretul. Ca la secundar.ro.

 

(sursa poze: site-ul secundar.ro)

Tu ce parere ai?

