Casa mea “maderomania”

Destinul a facut sa-mi petrec aproape 10 ani din viata departe de Romania, intr-o tara europeana preferata de numerosi alti conationali. Comunitatile romanesti de acolo erau suficient de mari si de puternice pentru a putea deveni creatoare de opinie in randul localnicilor in legatura cu tara noastra. Dincolo de celebra confuzie intre Budapesta si Bucuresti, cunostintele acestora despre Romania se rezumau la Hagi si Nadia. Si, in unele cazuri, doar la Ceausescu. Treptat insa, traditiile romanilor, sarbatorile, bisericile, asociatiile si magazinele cu produse romanesti au reusit sa aduca in prim plan valorile noastre. Si, ceea ce cred eu ca e mai important, au reusit sa ni le aduca si noua, romanilor. Am redescoperit, alaturi de cei care ne-au primit in tara lor, ca Romania are multe de oferit. Vazuta de la mii de kilometri distanta, Romania nu este doar tara natala dupa care tanjim iremediabil, ci si o tara ale carei produse materiale si spirituale sunt de calitate, respectiv valoroase.

Nu mai zic ca romanii erau dispusi sa cheltuiasca si dublu pentru aceleasi produse daca acestea proveneau din Romania, dar au inceput si localnicii sa ne urmeze exemplul. De aceea, am devenit mai atenta la produsele de import pe care le cumparam. Astfel, am descoperit ca branduri mari au fabrici in Romania si ca produsele lor sunt vandute in multe tari din lume. Aveam acasa si foloseam, fara sa stiu ca sunt romanesti, vesela si haine.

Odata intoarsa in tara, nu am mai putut fi contaminata de anumite curente ale opiniei publice care pun semnul egal intre produsele romanesti si proasta calitate. Mai mult, mi-am propus ca viitoarea casa, aflata in constructie, sa fie amenajata cu produse exclusiv romanesti, pentru ca acest lucru imi va permite sa am un ambient modern, produs in Romania. Nu mai este nevoie sa plec in strainatate pentru a aprecia arta si priceperea mesterilor si fabricantilor romani din orice domeniu.

logo maderomaniaAventura mea incepe cu un mic studiu al pietii pentru a-mi face o idee de unde pot cumpara ceea ce imi doresc la preturi de fabrica, intr-un mod rapid si comod. Asa am ajuns la maderomania.ro, magazinul online care iti ofera posibilitatea amenajarii casei cu produse exclusiv de productie romaneasca la preturi mult mai bune decat in magazine. Incepand cu diferite piese de mobilier (dormitoare, bucatarie, sufragerie si camera de zi) pana la decoratiuni si accesorii (vaze, tacamuri, vesela, servicii etc), totul poate fi achizitionat on-line, cu plata tot on-line, urmand ca produsele comandate sa ajunga acasa in termen de maxim 48 de ore prin DPD Curier. 

maderomania2Eu am optat pentru un pat si doua noptiere, o masa si patru scaune. De asemenea, pentru a da nota de eleganta pe care am cautat-o in fiecare obiect cumparat (inclusiv cand am ales parchetul, gresia si faianta, usile si ferestrele), am optat pentru decorarea sufrageriei cu un set de vaze ceramice asortate, elemente care se regasesc insa si in dormitoare sau bucatarie, pentru a crea coerenta. De altfel, am studiat cu interes si ofertele de la rubrica de promotii unde numai preturile “au de suferit”, intrucat o echilibrare a bugetului familial este mereu binevenita. Cu atat mai mult cu cat este vorba de un proiect amplu de transformare a unei case in acasa (si acum, de ce sa nu fim sinceri si sa nu recunoastem ca ne simtim mai bine inconjurati de lucruri care s-au nascut, ca si noi, intre aceleasi coordonate de unde ne tragem toata energia).

Maderomania.ro devine astfel solutia preferata pentru orice casa a carei amenajare se vrea moderna, practica, dar si eleganta in acelasi timp. Cumparatorul este invitat sa cunoasca mai multe detalii despre ce inseamna si ce ofera maderomania.ro (produsele sunt livrate si cumparate direct de la producatori verificati, preturile sunt mai mici decat in magazine iar, uneori, reducerile sunt si de 70%, iar anumite produse pot fi personalizate), dar si despre cum functioneaza site-ul sau cine sunt oamenii care fac posibil acest proiect minunat. De asemenea, oricine intra pe site are ocazia de a afla informatii utile si interesante despre produse romanesti care, ironia sortii, sunt adeseori cunoscute si cumparate mai mult in strainatate decat in tara.

Pe de alta parte, achizitia de produse autohtone, din orice domeniu, reprezinta un important sprijin adus economiei nationale, ceea ce, in definitiv, este in beneficiul nostru, al romanilor.

(sursa poze: site-ul maderomania.ro)

Tu ce parere ai?

