Haiduc

Ce intuneric e si ce frig… oare unde o fi mama? Si mi-e asa de foame… si mi-e frica. Ieri m-au batut niste copii… am crezut ca vor sa-mi dea de mancare, aveau in mana paine, dar cand m-am apropiat dand semne de prietenie am primit un picior in burta si altul in spate. Ma doare si acum. Imi pare rau ca oamenii sunt rai. Uneori chiar si copiii. Imi pare rau ca sunt singur acum. Ratacesc pe strazi, sunt al nimanui. Nu-mi foloseste insa la nimic sa ma gandesc la cum e facuta lumea si la rostul ei sau al meu. Trebuie sa gasesc ceva de mancare. Neaparat. Orice…”

Am vazut acum doua zile cum niste copii bateau un catelus. Ce pacat ca sufletul nostru, de oameni, este uneori asa de hapsan. Mi-a fost foarte mila de el si-mi pare rau ca mama nu a putut opri masina in mijlocul drumului sa ii sar in ajutor. Dar am strigat la ei si catelul a fugit. Sper sa-l gasesc acum. Ma ajuta si mama sa-l cautam. Mi-a spus ca imi da voie sa il iau acasa, in curte. Tati o sa-i faca o cusca. E grozav sa am catelul meu!”

Cum? E iar zi? Macar e lumina si nu mai e frig. Am adormit cu gandul la ceva de mancare. Alta zi, alte suferinte. Pe unde sa ma mai ascund, pe unde sa mai caut? Uite o fetita cu cozi. E frumoasa si buna. Imi dau seama dupa privire. Ea nu o sa ma bata. Ma cheama. Nu stiu daca sa ma duc. Poate imi da de mancare si-mi alina durerile de la bataie. O sa ma duc incet, sa nu se sperie.”

mobile-vet-2Uite-l, dragul de el, a venit. Of, cred ca ii e foame. Si merge stramb, probabil ca e ranit. O sa ii dau bucatica asta de carnita si apoi o sa incerc sa il iau in brate pana vine mama. Nu as vrea sa se sperie. Trebuie sa il ducem si la doctorul de catei. Adica la veterinar. Mama spunea ca cel mai bine e sa mergem la clinica veterinara Mobile Vet, acolo lucreaza cei mai buni medici. Ei o sa-i faca o ecografie ca sa vada de ce merge asa chinuit, poate ca are vreo rana interna. Plus ca trebuie sa-l si vaccinam si sa-l deparatizam, altfel nu ma lasa mama sa ma joc cu el. Nu e sigur nici pentru mine, nici pentru el”.

vaccinari

Chiar e buna fetita, mi-a dat sa mananc si m-a luat in brate. M-a mangaiat usor si aproape ca era sa fac pe mine de bucurie. Doamne, cat e de bine sa ai un prieten asa de bun. Auuuuu… ma doare burtica, sper ca fetita sa stie sa ma faca bine…”

Inca putin si gata. Medicii de la cabinetul veterinar Mobile Vet ne-au fost de mare ajutor. I-au facut si analize si, daca e nevoie, tot ei il vor opera. Speram insa sa se faca bine fara operatie. E atat de mic si de bland si asa de prietenos cu mine. Parca ma stie de demult. Mmmm… imi place aici. E ca la doctorul de copii, atat de curat si aparatele sunt aproape la fel. Sunt tot noi si moderne. Si tot aici o sa-i puna si microcipul obligatoriu. Doctorul ne-a spus ca, daca e nevoie si se simte rau, putem sa chema ambulanta veterinara. Tot de la ei. Vine echipata cu tot ce-i trebuie. Eu insa de-abia astept sa ne jucam impreuna… Vai, cum de nu mi-am dat seama? Nu are nume! Oare cum sa-l cheme? O sa ma gandesc foarte bine, trebuie sa aleg cel mai frumos nume de catel”.

Ma simt asa de bine. Acum am casa mea, fetita are grija de mine, imi da sa mananc, ma plimba, cineva imi curata cotetul si am fost de mai multe ori la doctor pentru controale. Nu ma mai doare nimic, am doar o pofta nebuna de joaca… de-abia astept sa vina fetita acasa de la scoala si sa alergam prin curte impreuna. Sau sa facem tumbe…”

– Haiduc!!!

(sursa pozelor: site-ul mobile-vet.ro)

 

Tu ce parere ai?

