Scurta autobiografie a unui intreprinzator istet

„Buna seara, oameni buni. Eram in trecere, am vazut vanzoleala, lumina aprinsa, pe voi la mese, asa ca am intrat. Nu mi-am dat seama ca e sedinta. Eu eram cu gandul la un pahar. Nu de apa, evident. Si plin, sa-mi vina cheful sa tac, ca altfel sunt ca masina de curse, fac pauza doar pentru alimentare. Din pahar. Eu, nu masina. Adica si masina, dar nu aia de curse, ci a mea. Acum asa fac. Merg cu paharul la benzinarie, sa fiu sigur ca nu intrec masura. Un pahar la doua zile. Cand se termina paharul, imi pun manusile. Si braul. Ca s-o imping. Masina. Aud un suspin… Nu plangeti, ca plang si eu. Si cum imi place sa fac totul cu pasiune, imi smulg parul din cap (cat a mai ramas), ma tavalesc pe jos si ma bat cu pumnii in piept. Da, asa fac eu cand dau lovitura, ma bat cu pumnii in piept si ma laud. Ca acum. Am intrat in afaceri. Vand, cumpar, re-vand. Daca vreti, va vand pontul. Ieftin, transport gratuit. Fac si eu ofertele altora. (Plagiez, ca sa fiu in trend.) logo tocmai.roPai ce, tocmai.ro nu are transport gratuit vara asta prin curier? Stiati? Normal ca stiati, eu numai am vrut sa va verific. In fine, am pus la punct o strategie traznet. Cumpar de la prieteni (ieftin, ca ne cunoastem) ce nu mai folosesc ei (nu, nu ma bag la soacre). Care o carte, care biblioteca intreaga (ca o are omu’ bagata in telefon, nu-i mai trebuie hartoage in casa, isi face bar in locul ei, ca bautul virtual nu e perfectionat inca), electrocasnice, chiar si biciclete si o masina mica. Foarte mica, e in buzunarul de la piept. Apoi le vand si eu, la randul meu. Am incercat varianta ambulanta, dar sportul nu e punctul meu forte. Eu sunt bun la imobile. Adica la afacerile care nu includ miscare. Care sunt statice. Mai mult decat miscarea degetelor pe taste si a falcilor la spart seminte nu imi permit. Asa ca am ales si eu varianta cea mai la indemana si am dat anunt la ziarul local. In afara de doi care s-au oferit sa-mi fie agenti de vanzari si un altul consilier de imagine, am mai primit doar o oferta de curs de limba romana (niste profitori. Cum vad ca lipseste cratima sau al doilea “i” pe te miri unde, cum sar sa te jecmaneasca). Asa ca nu a mers deloc treaba. Cum sunt insa baiat istet, m-am restructurat. Am trecut la profesionisti. La profesionistii in anunturi, desigur. La tocmai.ro. Ca sa stie si clientul ce cumpara, pentru ca poate desface si viziona continutul pachetului la primire. Acum vand doar asa. Sau cumpar. Si-mi merge… ah, mi-au intrat doua muste in birou si-mi bruiaza ziua de munca. Daca le prind, le bag la vanzare pe post de “suvenir din natura”, sa le invat minte. Glumesc… sunt relaxat si multumit de cum a inceput sa-mi mearga. tocmai.roDe aceea o sa ma mut. Acum stau inghesuit, am taiat masa in doua, jumatate e in bucatarie, pe cealalta jumatate, in sufragerie, am pus televizorul. Noroc ca e plat ca altfel, trebuia sa-i scot tubul pe balcon. Al vecinului, ca eu nu am balcon. Nici usi nu am, ca nu era loc sa le inchid si sa le deschid toata ziua. Trebuia sa mut, de fiecare data, un dulap si o comoda. Dar sunt si avantaje. De exemplu, covorul persan de la mama mi-a ajuns sa mochetez toata casa, iar bucata ce mi-a ramas am scos-o la vanzare. L-as fi tinut facut sul, dar unde? Daca il bagam in baie, trebuia sa anulez cabina de dus, daca il bagam in bucatarie, trebuia sa dau frigideul afara, iar in dormitor, ar fi trebuit sa renunt la jumatate de dulap… Dar m-am luat cu vorba. Revin la mutat. Am vazut niste apartamente faine pe tocmai.ro. Mi-e greu sa ma decid, dar asta numai pentru ca am de unde alege, fara sa fac cate un atac de inima de cate ori vad preturile! Ca asa-i cu cel mai mare site de anunturi gratuite! Multumesc ca nu m-ati intrerupt. E drept, ca nici nu ati avut cum. Asta este o noua mea strategie pe care insa o sa v-o spun alta data!”

(sursa poze: site-urile tocmai.ro si morguefile.com)

2 păreri la “Scurta autobiografie a unui intreprinzator istet

Tu ce parere ai?

