Cum mi-am castigat timpul liber

Sunt o casnica boema
Ce viseaza din picioare
Cand la foc a pus o crema
Si-n cuptor are sarmale.

Dau cu matura sub masa
Si sterg praful cu vigoare,
Insa gandu-mi nu-i acasa,
Rataceste la-ntamplare.

Si pe cand copiii plang
Ca s-a spart o farfurie,
In genunchi eu stau si strang,
Nu mai pot de bucurie.

Sunt o sclava-a muncii-n casa
Si la smotru campioana,
Un fel de Cenusareasa
Cu vise de Cosanzeana.

Doamne, cate nu as face,
Daca timpul n-as mai pierde.
La calcat stau ca pe ace
Si de-invidie sunt verde.

Ca pe strada trec frumoase,
Imbracate de plimbare,
Multe doamne fabuloase,
Vesele si-nfloritoare.

Suparata trantesc toate.
Timpul meu alta valoare
Ar avea far’ doar-si-poate
Folosit cu-indemanare.

Si desi sunt gospodina,
Vreau sa mai citesc o carte,
Sa petrec timp in gradina,
Si cei mici sa-mi stea aproape.

Pentru toate aceste vise
In consiliu de familie
Argumentele precise
Cauza mi-o vor sustine:

logo-VertexStiu solutia cea mai buna:
Vertex Cleaning eficace
E firma ce totul luna
La munca si acasa face.

Are preturi potrivite
Pe masura calitatii.
Astfel sunt indeplinite
Normele legalitatii.

Vertex Cleaning iti aduce
Servicii profesionale,
Curatenia ce seduce
Si rufe calcate agale.

Plus ca pentru locuinte
TVA nu se plateste,
Astfel lista de dorinte
Cu nimic nu se ciunteste.

Visele in realitate
Se transforma ca-n poveste,
Casa straluceste-n toate,
Timpul liber cadou mi-este.Cum-elimini-mirosul-de-tigara-din-casa

 

(sursa pozelor: site-ul vertex-cleaning.ro)

3 păreri la “Cum mi-am castigat timpul liber

Tu ce parere ai?

