Vara + Vittel = Disneyland Paris

Gata, vara asta am intrat in cursa! Si cand spun „am” nu ma refer la mine, ci la toata familia, in frunte, evident, cu cei trei mici sefi. Dar sa o luam cu inceputul.

Acum cateva zile, la locul de joaca, copiii voiau suc. Alex daduse tonul, urmat de Teo si sustinuti de ecoul lor fidel, Roby: „tuc, tuc”. Luam in discutie cateva variante (fresh de portocale sau alte sucuri pe a caror cutie scria 100% natural). Pe cand era negocierea mai in toi, Teo cedeaza primul si incepe:

– Nu am voie sa beau apa? Mami, mi-e sete! Apaaaaaaaaaaaa!

– Si eu apa, vrea si Iubirea apa… se aude imediat si replica mezinului Roby.

Alex se burzuluieste, dar se supune majoritatii. Eu respir usurata si merg sa le iau apa. Tresar bucuroasa ca le pot rasplati din plin intelepciunea alegerii si cumpar trei sticle de apa plata din colectia speciala Vittel Disney, de pe ale caror etichete ne zambesc larg personajele noastre preferate: Fulger McQueen, Fulger McQueen si… da, din nou Fulger McQueen vittel_logo_vertical(Trebuie sa fac o mica paranteza si sa va marturisesc ca sunt patita. Daca nu cumpar acelasi lucru in trei exemplare, am incurcat-o, mereu ajungandu-se la dispute grele din cauza ca oricare dintre ceilalti doi frati a primit ceva mai interesant. Astfel, le cumpar mereu lucruri identice). Cand le vad copiii, mai ca nu ma trantesc de nerabdare sa puna mana pe cate o sticla de apa. Se lamuresc repede ca sunt la fel, cu un vag regret („Mami, numai cu Fulger aveau? Alte personaje nu erau?”) si le iau la studiat.

Alex da primul alarma:

– Mami, dar sticlele astea frumoase nu au promotie?

Inainte de a-i raspunde realizez ca eu la 6 ani de-abia stiam cum ma chema, iar Alex intreaba despre „promotii”…

– Haide, mami, citeste scrisul asta…

Iau sticluta si o privesc cu atentie. Inca o data spiritul de observatie al copiilor este mai precis decat al meu. Intr-adevar, Vittel ofera in campania sa de vara (intre 5 iunie si 31 august 2014) premii atractive pentru cei mici, dar si pentru adulti, avand in vedere premiul cel mare: „O excursie la Disneyland Paris pentru toata familia”. Pentru ca eram curiosi (si eu, recunosc), am intrat pe site-ul Vittel.ro si am citit toate informatiile despre cum putem gasi „comoara” din sticlele Vittel.vittel promo

Incepand din acea zi, eu nu am mai auzit cuvantul suc din gura lor, in schimb le-a crescut considerabil setea. De apa din sticlele editiei speciale Vittel Disney, desigur.

Asa ca am intrat in cursa exploratorilor. L-am implicat si pe tati. Alex i-a desenat pe o foaie ceva ce s-ar fi vrut Fulger (sau oricare alta masinuta din filmul Cars) alaturi de sticlele participante la concurs, in timp ce ma supraveghea cu coada ochiului daca ii scriu lui tati o scrisoare cu ce trebuie sa faca pentru a ne ajuta in campanie. La sfarsit, i-am admirat desenul:

desen alex vittel

Desenul lui Alex

…dupa care m-a pus sa-i citesc scrisoarea (prima parte e scrisa dupa dictarea lui):

„Draga tati,

Vrem sa mergem impreuna la Disney Junior… aaa… Disney din strainatate, mi-a zis mami unde, dar acum nu mai stiu. Tati, important e sa faci ce scrie mami mai jos, te rog eu mult. Si te iubesc ca esti cel mai bun tati din lumea asta”.

Aici Alex a facut o pauza:

– Mami, scrie ceva si de Teo si Roby ca ii luam si pe ei, da?

Ordinele nu se discuta, asa ca scriu de la mine:

„Teo si Roby subscriu acestei rugaminti”

Alex nu e incantat de formulare, dar cum nu avem timp de pierdut, continui din partea mea:

„Copiii sunt incantati sa participe la campania Vittel, cu speranta ca vor fi castigatorii excursiei de la Disneyland Paris, asa ca te roaga sa cumperi din oras, cand gasesti, apa Vittel in sticlele promotionale – le recunosti dupa personajele Disney. Fiecare are cate un cod promotional unic pe care il introducem noi in pagina web vittel.ro. Odata validate datele noastre de contact si primul cod unic, primim un PIN pe care il vom introduce si pe el in sistem impreuna cu fiecare nou cod unic de pe sticlele pe care le vei cumpara. Copiii primesc comori incepand cu 3 coduri unice introduse in site (wallpaper cu personajele Disney, la 5 coduri – sabloane de colorat tot cu personajele Disney – pot fi printate si la 7 coduri – forme de coronita si urechi de soricel pe care le printam si le asamblam impreuna). Dupa 31 august vom vedea daca am castigat excursia sau celalalt mare premiu, apa Vittel pentru restul anului. Gasesti mai multe detalii in Regulamentul concursului de pe site. Tati, spor la cumparaturi!”harta premii vittel

Am semnat Alex, dupa cum mi s-a cerut de catre primul meu nascut. A luat scrisoarea, si-a scris si el numele pe ea, sa fie sigur ca tati afla cine e expeditorul, dupa care a pus-o intr-un plic alaturi de desenul sau. A lipit plicul cu grija si mi-a spus sa scriu pe plic ca e pentru tati. Am executat.

Plicul a fost predat chiar in seara respectiva, foarte ceremonios, de catre cei trei copii ai familiei. Alex i-a oferit lui tati mai multe informatii legate de ce ar vrea el sa vada si sa faca in parcul Disney (le-am explicat intre timp despre ce e vorba), dar si ce sa-i cumparam din strainatate „cand o sa mergem in excursia pe care o castigam impreuna ca acum participi si tu tati la promotia Vittel” si i-a sugerat sa „ma intrebi orice nu stii tati, ca mami stie”.

Cum spuneam, am intrat in cursa. Copiii sunt entuziasmati, beau numai apa plata Vittel, sunt plini de energie si pregatiti sa castige!

 (sursa pozelor: site-ul vittel.ro)

7 păreri la “Vara + Vittel = Disneyland Paris

  1. Hehe 😀 Ce ti-e si cu prichindeii: acum vor suc, peste un minut apa. Cateodata vreau si eu sa fiu in locul lor, daca m-as razgandi de trei ori pe minut, nu as face fata in ,,lumea adultilor”. Foarte bine ca s-au razgandit pana la urma si ca vor bea apa plata cu ,,promotie”. Bafta la concurs, poate ajungeti la Disneyland 😀

    Apreciază

  2. Pingback: Concurs simplu si usor | armonie acvatica

  3. Pingback: Scrisoare deschisa catre cititorii mei | armonie acvatica

Tu ce parere ai?

