Stii cine iti poate indeplini visul?

Unul dintre visele mele favorite este sa lenevesc etern pe o plaja pierduta undeva, pe maulul unui ocean. Apa, soare si liniste. Lumina si tihna, valuri si reverie…

Insa am si vise mai… pamantene. Legate de viata cotidiana, de nevoi sau de probleme practice. Legate de copii si de familie.

Apoi, mai e o categorie de vise, si anume sa pot sa-i ajut pe ceilalti. Initial, ma gandeam ca daca as avea multi bani, i-as imparti celor mai saraci. Insa banii s-ar termina repede si, oricum, nu le-ar ajunge pentru mare lucru. Sau sa aleg sa salvez doar o persoana? O familie? Apoi, visele au prins esenta: cu bani s-ar putea construi un centru de reeducare, o cantina a saracilor, un adapost, un centru de consiliere in vederea gasirii unui loc de munca samd.

Asadar, sunt multe vise si e greu de ales, mai ales daca as avea posibilitatea sa fac rost de bani pentru unul dintre ele. Desi poate parea un vis si aceasta posibilitate in sine, ei, bine, nu este asa! Logo-AVBS-Credit-300x170webCand pasesti in lumea unui broker de credite bancare, precum este AVBS Credit, aceasta posibilitate devine o certitudine.

Dar in constau serviciile unui astfel de broker?

Cu sprijinul companiei de intermedieri de credite bancare poti obtine solutii de creditare personalizate, cele mai bune in situatia ta, avand in vedere ca aceasta lucreaza in parteneriat cu banci, dar si cu institutii nonbancare. Diferenta intre serviciile oferite de o banca si AVBS Credit este aceea ca prin intermediul consilierilor financiari ai acesteia din urma, in mod total gratuit, poti beneficia de cele mai avantajoase credite, la banca ale carei conditii se potrivesc cel mai bine situatiei tale. Nu mai trebuie sa bati din poarta in poarta si sa studiezi personal toate ofertele bancilor, sa te chinui sa intelegi toate contractele exprimate in termeni tehnici si sa descifrezi semnificatia anexelor cu litere mici sau sa faci calcule peste calcule.

In ideea sprijnirii complete a oricarui client, intocmirea dosarului de creditare, cat si cooptarea bancii finantatoare sunt gratuite (banca plateste serviciile oferite de AVBS Credit in momentul in care aproba dosarul pentru creditare). Practic, brokerii AVBS (in numar de peste 300), actioneaza in numele clientului, aparandu-i drepturile si interesele in relatiile cu banca, pe tot parcursului procesului de obtinere a creditului.casa

In functie de visul pe care fiecare si-l doreste mai cu seama indeplinit, difera si tipul de credit de care are nevoie: nevoi personale, ipotecar, refinatare, prima casa etc, dar toate acestea fac parte din consilierea pe care AVBS Credit o pune la dispozitia tuturor.

Eu inca nu m-am hotarat ce vis sa-mi finantez. Dar ca sa fiu sigura ca sansele mele de acces la cel mai bun credit sunt aceleasi oriunde m-as afla, mi-am descarcat pe telefon Aplicatia AVBS Credit(Aplicatia este disponibila numai pe smartphone-urile Android sau iOS. Instaland aplicatia, aceasta iti permite sa aplici pentru un credit direct de pe telefonul mobil. Descarci aplicatia GRATUIT, introduci codul unic 0001 si aplici pentru creditul dorit.)iphone

Acum ca stiu ce avantaje imi ofera colaborarea cu AVBS Credit, imi permit sa-mi iau o pauza, nu pentru a visa in continuare, ci pentru a hotari care sunt prioritatile din viata mea pentru care, in sfarsit, am gasit finantarea perfecta!

 

 (sursa poze: site-ul avbs.ro)

O părere la “Stii cine iti poate indeplini visul?

Tu ce parere ai?

