Detalii

Cand m-a anuntat ce are de gand sa faca, pur si simplu nu am stiut cum sa reactionez. Mi s-a parut din primul moment o idee fantastica, insa greu de realizat. Nu voiam s-a descurajez, dar nici sa-i dau false sperante, asa ca nu i-am spus nimic.

– Hei, tu care esti asa de vorbaret, nu ai gasit niciun cuvant pentru proiectul meu? Nu-ti place?

– Nu are cum sa-mi placa sau sa-mi displaca. Acum exista numai ideea careia imaginatia noastra ii da un continut diferit. Important este insa cum il simti tu ca sa poti crea o legatura fluida intre idee si materializarea sa. Iar aceasta legatura sa fie pasionala, intensa, oamenii sa o simta si ei, la randul lor, sa le trezeasca sentimente si emotii… Asta e scopul tau, nu? Atunci, e bine si daca imi place si daca nu-mi place, e rau daca mi-e indiferent…

– Pe tine te preocupa altceva, nu-i asa?

Ma cunoaste bine. Asa ca i-am spus direct:

– Asculta, proiectul tau fotografic prin care vrei sa surprinzi frumusetea feminina in fiecare detaliu al corpului femeii, gest, miscare sau expresie presupune multe resurse. Modele cu diferite tinute, locatii, consumabile, echipa, timp, nervi…

– Nu. Este un proiect tip happening. Eu, aparatul foto si femeile de pe strada. Pentru detalii insa, voi lucra cu doua prietene. Voi avea nevoie de tinute, aici ai dreptate. Si poate accesorii, am in cap niste colaje…

Nu prea stiam cum sa o ajut. Cere-mi sa-ti repar ceva prin casa sau la masina, sa car greutati, sa desfac un borcan, chestii pe care le fac barbatii, dar unde sa gasesc eu tinute cum vrea ea. Variate, feminine, de buna calitate – altfel rateaza detaliile -, dar la preturi normale.

– Nu e nevoie sa te torturezi, tu trebuie doar sa ma sustii. Sa fii acolo cand o sa vreau sa renunt ca sa ma impiedici sa o fac.

*

Am deja primele fotografii. Incepusem sa le lucrez cand mi-au atras atentia cele cateva pe care s-a nimerit sa le fac in fata unui magazin TinaR.

logo_tinar

Silueta fetei se reflecta in geam, printre rochiile, bluzele si pantalonii din vitrina. Colajul perfect! Atunci mi-am dat seama. Am intrat pe site-ul tinar.ro si am respirat usurata. Gasisem solutia. Combinand tinutele originale TinaR, cu produsele de fashion si beauty de la peste 200 de branduri celebre (Adidas, Nike, Desigual, Bensimon, Converse, Clarks, Billabong, Dr. Martens, Diesel, Energie, Escada, Fornarina, GAS, Geox, Jack&Jones, Lacoste, Vero Moda, Tom Tailor, Top Secret), dar si cu promotiile tip last chance, am creat reteta viitoarelor mele opere de arta fotografica. Am zabovit mai mult in magazinul lor virtual (mie chiar mi-a livrat fericire) pentru ca multe dintre lucrurile de aici nu m-au lasat indiferenta!

TinaR este de 20 de ani pe piata, cu magazine situate pe arterele principale ale oraselor sau in malluri, fiind cel mai cunoscut brand romanesc de moda, iar de 2 ani vand si on-line, ceea ce permite oricui nu poate ajunge prea des la unul dintre magazine, sa-si achizitioneze prin Internet orice doreste. Iar daca face parte din comunitatea TinaR de pe Facebook, poate urmari usor actualizarile zilnice si noutatile, asa cum fac si eu.

Trebuie sa recunosc ca prietenele mele nu sunt cele mai frumoase femei din lume. Insa asta a fost si ideea. Femeia e frumoasa oricum. Frumusetea rezida in detaliu si in armonizarea acestora. Pentru una dintre ele, rochiile casual ii vor pune in evidenta bustul, iar pantalonii mulati ii vor sublinia linia prelunga a piciorului si glezna delicata. Pentru cealalta, o tunica ajustata pe talie ii va surprinde elasticitatea acesteia…

pantaloni-conici-~-bleumarin-sd13-i237051-2rochie-uni-rosu-i102954-2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Acum, daca stau bine sa ma gandesc, sunt tentata sa introduc cateva selfie-uri din diferite unghiuri, imbracata intr-o rochie originala, mai lunga in spate, cu un aer retro (Imi ajunge in 7 zile si daca platesc cu cardul, transportul e gratuit. Plus ca acum beneficiez si de o reducere  de 30%. Excelent!).

rochie-lunga-in-spate-~-roz 2

 

Iar drept multumire pentru colaborare, le voi oferi aceste tinute in dar, pentru ca vara asta atitudinea si stilul intorc capete.

colaj

*

Proiectul este aproape gata! Ma bucur ca nu am fost nevoit sa-mi fac partea mea de „treaba”, asta pentru ca totul a mers lin, ca o muzica ascultata in surdina, si in niciun moment nu a dat semne ca renunta. Mai mult, cand a cumparat tinutele de la tinar.ro, mi-a luat si mie ceva, nu stiu inca ce. M-a spus doar ca este un cadou destinat „celui mai iubit tinar dintre pamanteni”.

(sursa pozelor: site-ul tinar.ro)

Tu ce parere ai?

