Superpantofii barbatesti exista!

„Noi suntem mereu lasati la o parte de lumea modei… hai, nu la o parte, pe planul doi… douazeci si doi, ca sa fiu mai exact. Indiferent de anotimp, pe unde te invarti, cum deschizi televizorul, netul sau revista de la chiosc, numai fuste, rochii, bluze, pantofi cu toc. Si cosmetice. Toate pentru ele. Dar noi? Poate ca avem si noi sentimente, la asta nu se gandeste nimeni? Poate vrem si noi sa fim tratati cu mai multa dedicatie. Poate vreau si eu sa ma simt in centrul atentiei (iar aceasta nevoie legimita e umana in primul rand, speculatiile legate de efeminarea mea nu-si au rostul, nu este vorba de asta). Ma gandesc la o echilibrare de forte. Ca sa fiu mai explicit: e vara si garderoba tuturor (nu numai a femeilor) sufera modificari constante – la noi intr-un ritm mai normal, ce e drept. Am nevoie de o pereche de pantofi usori si de una de sandale sau de papuci, dar mi-e greu sa ma decid pentru ca promotiile sunt doar la platforme, sandale cu sclipici si balerini. Hai, ca nu sunt rautacios, poate un pic invidios. Si totusi, nu ma las batut. Sunt sigur ca, in ciuda acestei marginalizari, eu imi voi gasi superpantofii de care am nevoie…”.

Cam asa suna monologul meu interior de acum cateva zile. Eram abautut ca tocmai mi se rupsesera sandalele si as fi vrut si eu, ca nevasta-mea, sa fiu asaltat de tentatii si oferte de nerefuzat. Plus ca eu ma decid si mai repede ca ea, in fond, sunt clientul ideal cu un mic amendament, recunosc: nu imi place sa umblu prin magazine.

Si acum, vestea bomba: am reusit! Nici macar nu e nevoie sa ma credeti pe cuvant, am dovada: superpantofi.ro, magazin virtual de incaltaminte.logo-superpantofi

Am gasit de toate: modele unice, pantofi la comanda, nenumarate optiuni pentru doamne, desigur, dar si pentru barbati! Fiind vorba de unul dintre primele magazine de pantofi on-line aparute, experienta isi spune cuvantul. Gama larga de branduri de calitate menita sa ajunga la noi la preturi competitive (plus ofertele si promotiile) este cea mai buna dovada a faptului ca la superpantofi.ro grija pentru client primeaza (Dovada in plus: nevasta-mea a stat o ora la telefon cu cei de la relatii cu clientii si nu a reusit sa-i enerveze. Pe mine reuseste in 5 minute de cand deschide gura, dar asta e alta poveste).

Cum era de asteptat, s-a bagat peste mine dupa ce a vazut site-ul, mi-a dat un cot in stomac („pardon, dragule, dar ce site misto, nu fi egoist, lasa-ma sa vad ofertele, si eu am nevoie de pantofi”). Desigur, cand nu are ea nevoie de pantofi?

Pana la urma, ne-am cumparat amandoi incaltaminte de vara. De-abia astept sa-mi inaugurez noii mei papuci din piele!

PAPUCI-BARBATESTI-PIELE-NATURALA-CAMEL-BEN-2-500x500

Papuci barbatesti piele naturala Camel Ben

 

Diseara imi invit consoarta la o plimbare lunga si romantica!

 

 (sursa pozelor: site-ul superpantofi.ro)

Tu ce parere ai?

