Vara cumparaturilor on-line

Azi nimeni nu mai scrie scrisori. Numai emailuri. Sau sms-uri. Dar si ele palesc in fata numarului de actualizari zilnice in cadrul retelelor de socializare. In acest context, ma surprinde sa gasesc in cutia postala o scrisoare. Nu era nici factura, nici reclama si nici greseala. Era o scrisoare adevarata si imi era adresata. M-a nedumerit, asa ca am deschis-o nerabdatoare. M-am bucurat ca un copil sa vad ca una dintre prietenele mele din copilarie, care de niste ani buni se tot muta dintr-un oras in altul, in sfarsit imi dadea un semn de viata. Acum se afla de putin timp intr-un orasel mic, ascuns in mijlocul tarii (nu i-am retinut numele).

„Draga mea,

Iarta-mi tacerea. A fost intemeiata, insa e asa de mult de povestit, ca prefer sa o fac in persoana, cat de curand, sper. Deocamdata nu am internetul instalat si am ramas si fara telefon – implicit si fara numerele din agenda, asa ca singura solutie de comunicare este aceasta. Usor retro in ziua de azi, insa mult mai personala. Si emotionanta… de vina e starea asta a mea… sunt confuza. Am ajuns in acest orasel cu mai putin de 10.000 de locuitori. E ca un sat mai mare. E trist. Nu exista magazine serioase, numai carciumi si cate un magazin alimentar cu produse ieftine. Sunt disperata, nu stiu ce sa fac, nu am cu cine ma sfatui…” si scrisoarea continua tot asa pe inca doua pagini. In final ma intreba ce fac eu.

Pai ce sa fac, in primul rand citesc printre randuri. Problema ei cea mai mare este ca nu mai are la indemana niciun furnizor de incredere. Nu-si mai poate cumpara mai nimic. Niciodata nu a avut venituri mari (nici eu, de altfel), insa intotdeauna ne-am descurcat onorabil. Imi aduc aminte ca inca din adolescenta vanam reducerile si ofertele, ne anuntam una pe alta si taiam orasul in lung si-n lat dupa ele. Numai la MiniPrix de cate ori nu ne opream si uitam sa mai iesim pentru ca gaseam acolo de toate. Fiecare magazin – un univers in sine, un fel de supermarket de imbracaminte, incaltaminte, cosmetice si accesorii pentru intreaga familie. Cu sume modeste reuseam sa ne reinnoim garderoba in fiecare sezon. Asa ca o inteleg ca ii e greu. Trebuie insa sa existe o solutie si pentru ea.logo miniprix

Desi ii voi raspunde tot printr-o scrisoare, din obisnuinta, deschid calculatorul (tentatia de a deschide si un document word e mare, dar renunt). Imi iau un pix si deschid totusi internetul. As vrea sa incep cu ceva pozitiv, cu o veste buna… si atunci imi dau seama ca stiu ce o va face fericita:

„Draga prietena,

Ma bucur sa primesc vesti de la tine, mai ales prin aceasta metoda azi devenita „neconventionala”. Si eu sunt nostalgica, dar cu masura, caci fara progresul tehnologic nu as putea sa-ti dau acum o  veste buna. Pentru cand vei intra in randul lumii si o sa ai si tu interentul instalat. Sau pe cand iti vei cumpara alt telefon. Unul dintre modelele „destepte”. O sa vezi de ce. Ca sa nu mai lungesc vorba, absolut toate produsele dupa care alergam noi prin tot Bucurestiul, tu le poti avea acolo, la tine, in urbea aceea indepartata. Orice. Nu te mai fierb, iti spun cum: cumparaturi on-line de la miniprix.ro. Da, magazinul adolescentei noastre. Varianta sa on-line este cu mult mai bogata in categorii de produse (de la imbracaminte, incaltaminte, accesorii, cosmetice,  pana la produsele partenerilor – electronice, electrocasnice, alimente, arta, carti, casa si masina…) la preturi cu adevarat bune, asa cum au fost dintotdeauna la MiniPrix. Acum exista si sectiunea Boutique unde gasesti colectii apartinand unor branduri cunoscute (Kenvelo, Adam’s, Breal etc). Asa ca, vara asta poti sa-ti reinnoiesti garderoba de sus pana jos, la preturile accesibile pe care noi le-am cautat mereu, dar, atentie!, cu produse de calitate.

oferta miniprix web

Stiu ca iti plac tricourile si topurile, asa ca ai noroc, pentru ca la miniprix.ro ai de unde alege: topuri, maieuri, bustiere, bodyuri, tricouri cu maneca scurta s.a.m.d.

top miniprix

Exact la fel, pentru fiecare categorie in parte de produse, oferta este foarte generoasa. In legatura cu achizitia in sine, poti plati cu cardul on-line, iar produsele iti ajung acasa prin serviciile de curierat rapid (la comenzi peste 100 de lei, transportul e gratuit). Mi-e greu insa sa-ti dau toate detaliile in scrisoare. Cand vei intra pe site,  vei gasi toate acestea si multe altele in plus (oferte actualizate recent, nenumarate produse noi, reduceri de preturi). Pentru a fi la curent cu tot ceea ce se intampla in universul MiniPrix, iti sugerez sa devii fan al paginilor sale din retelele sociale (pe facebook, de exemplu, poti participa si la concursuri).

Nu am uitat de telefon. Ti-as recomanda sa-ti iei un smartphone pentru ca asa poti avea acces de oriunde la noutatile magazinului MiniPrix prin intermediul aplicatiei gratuite miniPRIX din App Store sau G-Play…” si am continuat scrisoarea si cu alte informatii, de data asta insa din planul personal al prietenilor nostri comuni. Ca intre fete.

Acestea au fost ultimele noastre scrisori.

Nu, nu s-a intamplat nimic. S-a conectat la reteaua de internet locala si am inceput sa tinem legatura zilnic. Desi nu mai puteam merge impreuna la cumparaturi prin oras asa ca alta data, am reluat totusi traditia si am dus-o la alt nivel: sesiuni de shopping virtuale la miniprix.ro. De pe calculator sau mobil. Simt ca de-abia acum mi-am recapatat prietena inapoi.

(sursa pozelor: site-ul miniprix.ro)

3 păreri la “Vara cumparaturilor on-line

  1. Pingback: Scrisoare deschisa catre cititorii mei | armonie acvatica

Tu ce parere ai?

