Vara asta ma va insoti mereu

Tabara a decurs bine. Copiii au fost destul de disciplinati. E adevarat ca si ritmul drumetiilor ne-a impus un program a carui nerespectarea te autoexcludea din grup. Important este ca am reusit impreuna sa adunam numeroase amintiri. Copii si profesori. Si cate o vulpe, veverita sau arici din cand in cand. Am mers doar pe trasee marcate si cunoscute, asa ca nu am avut parte de intalniri surpriza. Oricum, in zilele cand ne-am indepartat prea tare de cabana, ne-a insotit un vanator. Autentic. Cativa dintre copii au fost mai incantati de el si de povestile sale decat de drumetii, desi fiecare dintre acestea nu a fost lipsita de peripetii. Noroc ca am avut la mine aparatul foto, asa am reusit sa surprind aproape toate momentele demne de pastrat de pe parcursul celor 7 zile de aventuri prin munti.

Si asa mi-a venit ideea. Sa le ofer copiilor aceste amintiri. Sub cea mai „palpabila” forma. Practic, as vrea sa fac 15 albume cu toate pozele din tabara. Fiecare copil si profesor urmeaza sa primeasca unul, iar vanatorului i-l vom expedia prin posta. Cu siguranta se va bucura sa ne aiba cu el si de aici inainte. As vrea sa fie o surpriza pentru toata lumea, asa ca trebuie sa gasesc singura cea mai buna si mai rentabila solutie, avand in vedere ca voi suporta din bugetul propriu toata investitia.

Asadar, de ce am nevoie? Hartie fotografica si o imprimanta performanta plus toner, coperti si spirale. Cu alte cuvinte, am nevoie de un singur loc de unde sa cumpar totul, astfel incat pretul final sa fie unul pe care sa mi-l permit.

Din aceste considerente, am optat pentru siteul Cartuseria.

logo cartuseria

Aici ai posibilitatea sa achizitionezi on-line nenumarate tipuri de imprimante (cu cartuse reincarcabile, cu sistem CISS, cu cartuse si cerneala invizibila, cu cerneala de sublimare, multifunctionale, matriciale si laser), precum si toate consumabilele necesare pentru acestea, dar si articole de birotica si papetarie, inclusiv hartie foto. In functie de ce ai nevoie, rubrica de reduceri se dovedeste a fi cu adevarat salvatoare! Pentru a plati comenzile, cartuseria.ro pune la dispozitia clientilor mai multe variante: plata cu card bancar, in sistem ramburs sau prin ordin de plata. Livrarea se face doar prin firme de curierat cunoscute, in 24-48 de ore din momentul expedierii, iar pretul este unul fix, 15 lei pe colet (cu exceptia cazurilor cand anumite promotii includ transportul gratuit).

Recunosc ca nu mi-a fost usor sa aleg, de aceea am apelat si la suportul telefonic oferit de Cartuseria. Pana la urma, am optat pentru o imprimanta A3 Brother cu cartuse refilabile care are o rezolutie de 6000×1200, ecran tactil color si posibilitatea de a scana, copia si, bineinteles, printa (am primit si 81 de puncte de loialitate, echivalentul unui voucher de peste 16 lei).

imprimanta-a3-brother-mfc-j5910dw-cu-cartuse-refilabile

Imprimanta A3 Brother cu cartuse refilabile

La un calcul rapid si pe alte variante de solutii mi-am dat seama ca folosirea consumabilelor alternative cumparate de pe acelasi site, indiferent daca sunt pentru uz personal sau profesional, presupun o economie interesanta, costurile reducandu-se evident.

Albumele au fost gata foarte repede (la imprimarea color, viteza este de 26ppm), confectionarea lor fiind o delectare, readucandu-mi in memorie cele mai frumoase si amuzante momente ale taberei.hartie foto

Nu v-am spus, insa a fost ultima mea tabara. Urmeaza sa ies la pensie luna viitoare, asa ca aceste albume sunt mai ales pentru mine un cadou emotionant al acestei veri.

 

(sursa poze: site-ul cartuseria.ro)

Tu ce parere ai?

