Libraria mea si ITGStore.ro

Dintotdeauna mi-am dorit sa am afacerea mea. Sa creez locul in care sa ma simt bine petrecandu-mi intreaga zi, dar care sa imi asigure si un venit. Un fel de utopie, nu? Sa castig bani din pasiunea mea. Si totusi…

In urma unor multiple planificari si schimbari de planuri, am deschis o librarie. Carti si numai carti. Asa puteam sa fiu mereu in mijlocul lor. Pentru eficientizarea costurilor, m-am orientat catre furnizori seriosi, prompti si care sa aiba o gama variata de produse. Astfel am inceput sa lucrez cu ITGStore.ro. logo itgstore.roUn magazin on-line complet care ofera toata gama de imprimante necesare oricarei afaceri, cititoare coduri de bara, echipamente de birou, consumabile si accesorii, toate echipamentele necesare punctelor de vanzare (monitoare, pistoale si marcatoare, sertare de bani, sisteme POS touch screen, imprimante de bonuri etc). Multe dintre produse se afla in oferta, ceea ce iti permite achizitionarea unui numar cat mai mare de gadgeturi necesare unei afaceri.

imprimante itgIn cazul meu, pentru etichetarea cartilor am ales o imprimanta desktop. Asa inventarul va fi o placere. Oricum, am aranjat cartile intr-un mod atipic, iar gasirea lor nu ar fi usoara nici pentru mine, daca nu le-as avea catalogate si organizate. „Farmacie, nu alta” m-a complimentat bunica la ultima sa vizita la librarie. Se referea atat la curatenie, dar mai ales la ordine. Intr-un colt am aranjat cateva fotolii comode si doua laptopuri robuste pentru ca oricine sa poata lectura primele pagini din cartile pe care le doreste, dar sa si poata cauta in baza de date a librariei ce are nevoie.Untitledlaptopuri itgstore

Fiind din Bucuresti, am avantajul ca livrarea este gratuita si in 24 de ore (la comenzi peste 100 lei + TVA), insa si cei din alte orase au o oferta similara (comenzile trebuie sa fie peste 1000 lei+ TVA). Plata se face in numerar curierului sau cu cardul. Pentru urgente, exista posibilitatea livrarii in weekend (produse din stoc). De asemenea, cine doreste poate ridica achizitia de la sediul IT Genetics (firma care detine acest site).

Mai mult, mi s-a confirmat ca am facut alegerea buna cand am primit consultanta si suport tehnic referitoare la instalarea echipamentelor. De altfel, informatii utile (drivere si manuale, dictionar de termeni, specificatii si prezentari) se gasesc direct pe siteul ITGStore.ro sau pe blog. Iar in cazul in care afacerea ta este de asa natura incat sa necesite inchiriere de echipamente, tot la ITGStore.ro gaseste solutiile optime.

Practic, IT Genetics este un „integrator de sisteme in domeniul identificarii automate, colectiei de date (AIDC) si punctelor de vanzare (POS)”, asa cum reiese din prezentarea firmei la rubrica „Despre noi”. Toate aceste informatii detaliate vin in sprijinul oricarui mic intreprinzator, chiar daca nu are cunostintele tehnice. In fond, echipamentele sunt performante si stiu ce au de facut. Noi nu trebuie decat sa ne ocupam de dezvoltarea si de promovarea afacerii in sine. De aceea m-am hotarat sa va si scriu cum a luat nastere libraria mea si cum ITGStore.ro ne-a sustinut inca de la inceput.

(sursa pozelor: site-ul itgstore.ro)

O părere la “Libraria mea si ITGStore.ro

  1. Pingback: Scrisoare deschisa catre cititorii mei | armonie acvatica

Tu ce parere ai?

