Munca la birou poate fi placuta

(sau Echipa lui Pointy in actiune)

logo_mascota poinshop

Pointy (de la pointshop.ro)

 

De azi sunt Office Manager! O promotie la care visez de mult. Pentru ca, vorba aia, promotia e promotie si era binevenita si daca ma faceau seful femeilor de serviciu, ca tot sef se numea ca sunt. Dar mai cu seama ma bucur eu din alta cauza: de acum pot sa fac ordine in birou. Pe birourile tuturor!

Pai Camelia de la contabilitate – bea cafele peste cafele si in timp ce le bea, strica toate post-it-urile mazgalind inimioare si niste nume incalcite. E indragostita. O fi, dar nu pe post-it-urile firmei. Si-s scumpe… ca vad cat platea managerul dinaintea mea pe ele. De unde le lua, nu stiu, dar la cat costau, probabil ca din Dubai. Mariuca de la Relatii cu clientii printeaza color toate emailurile pe care le primeste. Nu iarta nimic. Si apoi nici nu le citeste pe toate. Jumatate nimeresc cosul din prima… Pana si seful desfigureaza cate 10-20 de agrafe de birou pe sedinta. La cate sedinte sunt la noi, intr-o saptamana mi-a mancat tot stocul. Si la cat costa si astea, ar trebui distribuite cu portia – cate una pe zi pe cap de angajat! Iar fetele de la receptie s-au obisnuit sa casapeasca fara mila capetele pixurilor si ale creioanelor. Cu cat sunt problemele mai serioase, cu atat rod fetele mai cu entuziasm creioanele… Dar toate acestea vor inceta sa mai existe incepand chiar de azi. Desi e prima mea zi in acest post, sunt hotarat sa fac ordine. Da, si disciplina! Par eu mai glumet, dar treaba e cat se poate de serioasa. Primul pas este sa gasesc un furnizor care sa-mi ofere absolut tot ce e nevoie pentru munca de birou, dar mai ales articole de papetarie de calitate, nu ca astea ce le avem pe aici. Calitate, preturi rezonabile, promptitudine si livrare gratis la birou, avand in vedere ca noi avem comenzi destul de mari.

*

Azi am implinit o saptamana. La birou, situatia e aceeasi. Colegii ma privesc cu un soi de curiozitate amestecata cu o veselie ciudata. Cred ca sunt nerabdatori sa vada ce le pregatesc. Nu am stat degeaba, biroul meu e plin de oferte din toate partile, care mai de care mai interesanta. Sunt nemultumit. Unde am gasit calitate, nu sunt preturi bune, unde am gasit preturi decente, nu au toate produsele sau sunt slab calitativ si tot asa. Ma enervez si arunc toate ofertele pe jos (mentionez ca ulterior le-am adunat si le-am folosit pe post de ciorne).

Dupa pranz insa, mai linistit, am realizat ca nu procedasem corect. Trebuia sa selectez din start un furnizor cu state vechi, cu magazin on-line complet, pentru comoditatea plasarii comenzilor, dar si cu echipa de consultanti profesionisti in vanzari care sa imi ofere solutiile practice pe care le caut. Rationamentul asta simplu si focusat mi-a redus aria cautarilor la un singur nume: pointshop.ro.logo pointshop

De aici, totul a mers ca pe roate. Pointy mi-a facut navigarea in site usoara si placuta, Nicoleta m-a ghidat printre oferte, Andreea m-a ajutat cu comanda, Magda a preluat-o, iar Stefan mi-a livrat-o in termen.

cine_suntem_echipa

O experienta inedita, neasteptat de placuta. De abia ne-am cunoscut, dar parea ca suntem prieteni vechi. M-au molipsit si pe mine cu bucuria si cu felul lor de a transforma pana si lucrurile plictisitoare in ceva amuzant. Asta m-a facut sa ma razgandesc in legatura cu planurile mele de reorganizare a biroului. Pana la urma, daca nu lucram cu drag, nimic nu iese bine. Asa ca am comandat toate articolele de papetarie necesare zilnic, dar si accesorii de birou pentru nevoile personalizate ale fiecaruia si, bonus pentru toata lumea, produse de protocol. Bine, bugetul ne-a permis pentru ca preturile sunt accesibile (plus ca au si peste 200 de produse la preturi promotionale).

Acum, ma mai framanta un singur gand: oare daca ii rugam frumos, nu ne fac si noua niste caricaturi asa de faine?

(sursa poze: site-ul pointshop.ro)

2 păreri la “Munca la birou poate fi placuta

Tu ce parere ai?

