Pregatiri de concediu – tu cum procedezi?

„A veni vacanta cu trenul din Franta…” Asa-i ca si astazi mai pastrati ecoul acestor versuri copilaresti? Insa ele exprimau atat de sincer si de direct bucuria de a intampina vacanta… Nu s-au schimbat multe din copilarie in ceea ce priveste aceasta bucurie (numai durata vacantei, devenita concediu, s-a micsorat considerabil). Insa pana la urma e bine si asa, vine el concediul odata si odata! Dar inaintea lui vin pregatirile!

strada it pregatiriHaideti sa vedem impreuna de cate feluri pot fi acestea (lista ramane deschisa):

1. pregatirile „constiincioase”

– Gata, iubito, mi-am luat zilele de concediu. Sa incepem pregatirile!
– Iubitule, dar suntem in februarie!
– Si care-i problema? Vrei sa uitam iar cate ceva? Ai facut lista?
– …
– Eram sigur. Ia un pix si scrie. Haine, bani, tableta, incarcator, costum de baie, crema de protectie, bocanci, rucsac…Valize avem? Ne ajung? Pai vezi? Hai sa termina lista si sa mergem la cumparaturi.
– Bine, dar nici macar nu am hotarat unde sa ne petrecem concediul…
– Vedem noi, oriunde o fi, numai sa nu ne prinda nepregatiti, corect?

2. pregatirile „cu o seara inainte”

– De-abia astept, maine, in sfarsit, plecam! Iubito, ai facut bagajul?
– Nu, iubitule, dar tu?
– Bine, te ajut, am inteles… ia, deschide valiza ca eu scot din sifonier!
– Se sifoneaza toate daca le arunci asa…
– Si ce daca? La mare nu sta nimeni cu haine calcate… Gata, astea ajung. Acum, la lucruri importante. Eu imi iau laptopul, ia-ti si tu integramele, draga, sa nu te plictisesti.logo strada it

3. pregatirile „la minut”

– Gata, am plecat.
– Pai si bagajul, dragule?
– Care bagaj? Cine are nevoie la mare de bagaj? Cateva tricouri, niste pantaloni scurti, slipul, un prosop, na, niste rochii pentru tine si telefonul meu nou Samsung Galaxy Pebble Blue, desigur. Am auzit ca au wi-fi pe plaja.stradait telefon samsung
– L-ai cumparat on-line de pe stradait.ro, nu? Mie nu mi-ai luat nimic? Lasa ca intru si-mi iau singura.
– Chiar te rog, numai ca o sa ai nevoie de ceva timp, au acolo la produseee…
– Bine. Ia de fa bagajele si da-mi telefonul tau sa intru pe Strada IT si sa incep cercetarea. Si repede, ca trece ziua si nu mai prindem azi plaja!

4. pregatirile „post factum”

– Ce bine, mai avem putin si ajungem!
– Auzi, ai luat tableta?
– Credeam ai luat-o tu!
– Aoleu, dar aparatul foto? Ca avea stick de memorie nou. De-abia le-am cumparat on-line de la stradait.ro.
– ….

5. pregatirile „combinate” (1+4)

– Draga mea, ia verifica lista.
– Pai care, ca am trei. Aia de acum o luna si pe cea de acum o saptamana si lista de ieri.
– Oricare, vezi, am uitat ceva?
– Ce mai conteaza acum… in geanta am luat tableta, telefonul, incarcatoarele si costumul meu de baie…
– Intoarcem! Am uitat valiza!

6. pregatirile „delegate”

– Iubito, am rugat-o pe mama sa ne faca bagajele cat ai fost tu la cumparaturi…
– De aia mi-a pus toate fustele astea la moda acum doua secole? De unde le-a scos?
– Acum de ce esti nerecunoscatoare, uite ne-a facut si sendvisuri pentru drum…
– Vad si nu ma mira ca pe marea majoritate e numele tau, iar al meu pe amaratul asta cu salata si parizer.
– A pus tableta si aparatul foto? Atunci ce mai comentezi?

7. pregatirile „nostalgice”

– Iubi, mai tii minte fusta asta? Am purtat-o la prima intalnire…
– Ihi…
– Nu-mi mai vine, dar o iau! …sau rochia asta… o ador! Primul sarut. Si asta a intrat la apa, dar la mare merge!
– Cand termini cu amintirile, ia-mi si mie tableta si noul smartphone. Ai grija sa le iei si husele, de-abia le-am cumparat de la Strada IT. Am prins o oferta beton!

… si lista este deschisa, asa cum va spuneam. In orice caz, important este sa plecati, iar din valiza sa nu va lipseasca gadgeturile indragite. Ele va fac ziua mai vesela si concediul de neuitat!

(sursa poze: site-urile stradait.ro si morguefile.com)

3 păreri la “Pregatiri de concediu – tu cum procedezi?

  1. Ce dragut, vorba cui stiu eu! Ma incadrez, din pacate, la sectorul pregatiri „post factum”, ni s-a intamplat de nenumarate ori, dar cu obiecte mult mai pamantene decat cele despre care se face vorbire aici si care sunt, acum, indispensabile, mon cher!

    Apreciază

Tu ce parere ai?

