Proiectul

Cand m-au rugat sa ma ocup eu de proiectul „ala” am simtit un nod in gat. Era un proiect pe care nimeni nu-l vrusese, ba, mai mult, se apucasera vreo doi colegi de el, insa l-au abandonat pretextand alte proiecte mai urgente. Si mai importante. Si cu toate astea, m-am trezit zicand ca il accept. Pana la urma, ce putea sa fie asa de complicat? Nu intru in detalii plictisitoare, insa trebuie sa va spun ca era nevoie de un furnizor de servicii si produse IT de prima mana. Calitate, promptitudine, corectitudine, suport tehnic au fost primele caracteristici dupa care m-am ghidat in alegerea furnizorului respectiv. Si l-am gasit! Urma sa-l introduc in proiect, de aprobarea participarii sale depindea, pana la urma, si succesul proiectului in sine, dar si al meu. Asa ca m-am pus pe treaba:

Slide1

Slide2

Slide3

Slide4

Imi dau seama ca nu am spus nimic despre elementul diferentiator al ITGalaxy fata de alte firme. In timpul prezentarii voi vorbi liber despre promotii si reduceri finale. Trebuie sa mentionez si produsele resigilate, precum si noutatile. Impreuna contureaza cea mai completa oferta de profil.

Voi scoate in evidenta o categorie de produse speciale: laptopurile.

Slide6

 

Sa nu uit sa mentionez partea de servicii, care este foarte importanta:
-Consultanta de specialitate (suport tehnic)
-Ghidul cumparatorului
-Service si garantii (conditii, adrese, informatii)
Si as adauga aici si blogul care aduce plus de informatie actualizata din domeniu.

Cam asa arata prezentarea mea. O voi face utilizand laptopul pe care l-am cumparat chiar de la ITGalaxy, ce dovada mai buna decat produsul in sine? Tineti-mi pumnii, va rog, maine e ziua cea mare!

(sursa poze: site-ul itgalaxy.ro)

Tu ce parere ai?

