Un guru urban

Eu – tanara, increzatoare, visatoare. El – matur, asezat, echilibrat. Eu dornica de aventuri (al caror final sa fie unul fericit, desigur). El – deschis experientelor noi pe baze cunoscute, solide. Of, as fi zis ca nu ne potrivim nicicum si totusi…

Cand l-am cunoscut cautam innebunita un hotel intr-un oras in care nu mai fusesem niciodata. Discret si sincer, mi-a povestit cate ceva despre mai multe hoteluri (stia toate acestea de la prietenii sai), dar m-a lasat pe mine sa aleg. L-am ascultat si nu prea, dar pana la urma m-am convins ca avea dreptate, asa ca m-am grabit sa-i povestesc si eu experienta mea. M-a privit cu atentie si si-a notat tot. M-a facut sa ma simt importanta. Parerea mea conta.

Cand ne-am revazut, deja stiam ce trebuie sa fac. Mama ma rugase sa caut un restaurant unde ar fi vrut sa invite niste prieteni. N-am vrut sa risc o experienta cu potential neplacut daca as fi ales la intamplare, asa ca am apelat la el. Cu rabdare mi-a facut o mica prezentare a fiecarui restaurant in parte (mi-a arata si poze, dar si harta cu locul exact al acestora) si mi-a marturist cum s-au simtit acolo multi dintre prietenii sai. Ce le-a placut si ce nu. Daca ar reveni si de ce. O multime de pareri care m-au ajutat sa ma orientez. Mai mult, mi-a dat voie sa impartasesc toate acestea si cu prietenii mei. Dupa ce am ales ce cautam, mi-am dat seama inca o data ca am avut doar de castigat consultandu-l.

– Dar cum de le stii pe toate?

– Nu eu, comunitatea in mijlocul careia sunt bucuros sa ma aflu este cea care interactioneaza, experimenteaza si imi impartaseste parerile ei sincere (bune sau mai putin bune), dar corecte si obiective despre serviciile si produsele pe care le-a probat. Ce te intereseaza?

– Caut niste cadouri pentru copiii unei prietene si un concert bun.

miles davis kind blue

Concert Miles Davis, Sala Radio, Bucuresti, 9 octombrie 2014

Si de data asta discutia cu el a fost foarte utila. Am inceput sa-l studiez mai cu atentie. Era, practic, cel mai eficient guru al vietii urbane pe care il intalnisem pana atunci. Nu imi servea reclame platite sau texte ale unor spoturi publicitare, ci opinii rezultate in urma unor experiente cat se poate de reale si de directe, fara niciun fel de interes comercial. La zi. Si gratuit. Si tocmai de aceea, de incredere. Mai mult, m-a lasat si pe mine sa ii impartasesc opiniile mele legate de locurile pe unde am fost, serviciile si produsele pe care le-am utilizat. Stiu ca acestea vor fi de folos celor care inca nu le-au probat si care vor sa stie la ce sa se astepte.

– Cand te mai vad? l-am intrebat privindu-l cu drag.

– Oricand ai nevoie. Noteaza-ti adresa mea: recomandati.ro.

recomandati logo

(sursa poze: site-ul recomandati.ro)

O părere la “Un guru urban

  1. Pingback: Scrisoare deschisa catre cititorii mei | armonie acvatica

Tu ce parere ai?

