Hanora cu de toate

Imi dau seama ca am nevoie de atatea lucruri, pentru casa in special, si nu stiu de unde sa iau timpul necesar alergarii prin toate magazinele. Plus timpul obligatoriu pe care ar trebui sa-l pierd in trafic. Nu mai zic de nervi. Sau de posibilitatea de a face drumul de pomana. Nimeni nu-mi garanteaza ca gasesc tot ce caut. Asa ca stau ca pe ace si nu stiu incotro s-o apuc. Doamne, daca ar vorbi casa mea, oare ce mi-ar spune? Ce dialog fantastic am lega?

– Hei, dar eu chiar vorbesc! Cred ca trebuie sa te trag de urechi. Pai ce faci? Stai si te vaiti in loc sa imi cumperi sistemul video de supraveghere de care avem atata nevoie?

hanora
– ?!?
– Asa, mira-te. Tot eu sa-ti spun ce sa faci? Deschide internetul si tasteaza Hanora.ro.

 

logo hanora

 

O sa gasesti acolo un magazin virtual complet, conceput diferit. Aici gasesti tot ce ai nevoie pentru mine, casa ta (securitate, scule etc), pentru masina ta („Salutare, frumoaso”), dar chiar si pentru tine (timp liber, sanatate, cosmetice) sau pentru cei mici (jucarii). Inchide gura! Asadar, iti faci cont pe hanora.ro si alegi produsele de care are ai nevoie (vezi, nu uita nici de promotii, da?). Apoi, alegi modalitatea de plata (ramburs, prin ordin de plata, prin card sau chiar la sediul Hanora) si pe cea de transport (posta sau curier). Ce stai? Daca ai nevoie de ajutor, pune mana pe telefon, de luni pana vineri, intre orele 09.00 si 19.00 si suna la 0760 286 285. Un consultant Hanora este mereu gata sa te indrume. Ai inteles?

hanora

De inteles, intelesesem, dar nu-mi reveneam din buimaceala. Insa, adevarul este ca nu mai avea sens sa pierd vremea. Am intrat pe siteul Hanora.ro si am inceput sa caut ce aveam nevoie. Cosul nu a intarziat sa se umple. Intr-adevar, gasisem intr-un singur loc de toate si asta de acasa, stand comod in fotoliu.
Multumesc, Hanora!

(sursa poze: site-ul hanora.ro)

Tu ce parere ai?

