Cumparaturile pentru concediu – o placere la elefant.ro

– Hai la mall!

– Nu, iubito. Nu ies din casa pe caldura asta pentru nimic in lume.

– Nu mergi… dar cumparaturile pentru concediu cine crezi ca o sa ni le faca? Din cate vad, singure nu vin sa ne bata la usa!

– Bine, bine, dar ne impartim lista de cumparaturi. Asa o sa fim mai eficienti. Da-mi sa vad ce avem de cumparat. Iau eu cadourile pentru copii nasei, cremele si accesoriile pentru plaja, cartile pentru toata familia, inclusiv perechea aia de pantofi pentru mine. Le iau si copiilor cate ceva. Ocupa-te tu, te rog, de mancare!

– Dragule, ma uimesti. De cand esti asa de saritor? Nu stiu ce ai patit, dar sper sa te tina.

Nu am patit nimic, evident. In realitate sunt eficient, dar nu-i pot dezvalui nevestei chiar toate secretele. Risc sa raman fara niciun atu in fata ei, corect?

La intrare in mall, cei doi se despartira. Ea lua un carucior de cumparaturi si incepu sa-l impinga cu naduf printre rafturi si clienti. El se uita lung dupa ea, ii flutura mana si-i ura succes de la distanta si cu partea lui de lista in mana intra in primul… bar. Se aseza comod langa aerul conditionat si-si comanda cel mai mare cafe-frappe din meniu. Daca l-ar fi vazut ea ar fi facut apoplexie. Dar mai intai scandal. Insa nu ar fi avut dreptate deloc. Pentru ca el chiar era la cumparaturi. Isi scoase tacticos tableta si intra pe net. Nu era nevoie decat sa acceseze o singura adresa. Adresa mall-ului on-line pentru intreaga familie: elefant.ro. logo elefant

elefant 50 cadouM-am abonat aici alaturi de alti peste 630.000 de fani. Ce-mi place este ca am primit un bonus de 50 de lei (bonus de bun venit) si acum beneficiez de vouchere si de campanii zilnice cu stoc limitat si cu reduceri exclusiviste pentru toti membrii clubului elefant.ro. Deja am cativa prieteni pe care i-am inscris si au si facut cumparaturi, iar elefant.ro m-a rasplatit cu 10 lei pentru fiecare. Uneori am senzatia ca sunt exagerat de  egoist ca nu-i spun si ei, si o voi face, desigur, insa placerea de a cumpara on-line, atat de relaxat, fara sa alerg prin toate magazinele pamantului si ieftin pe deasupra, nu se compara cu nimic si chiar nu as vrea sa mi-o ruineze nimeni.

elefant lego

Lego Duplo

elefant calendar-magnetic-din-lemn_1_fullsize

Calendar magnetic din lemn

Pantofi Jack-On Vogue

Gata, sa-i dam drumul. Am de unde alege, sunt peste 130.000 de produse disponibile, noroc ca sunt organizate pe categorii si criterii foarte amanuntit descrise. De exemplu, eu nu ma pricep la jucarii, dar e foarte simplu, ma orientez dupa cele mai vandute si aleg in functie de varsta. Sau dupa tipurile de jucarii (plusuri, de exterior, educative, electronice, Lego etc) sau tematica (Disney, Barbie etc) sau dupa branduri. Chiar si un barbat poate deveni pasionat de shopping in aceste conditii. Wow! Acum transportul e gratuit sambata si duminica si, in plus, beneficiez de 25% reducere la toate jucariile. Aleg repede un joc Lego Duplo si un Calendar Magnetic din lemn pentru copiii nasilor, dar iau si pentru ai nostri niste jucarii de plaja. Odata terminate cumparaturile pentru cei mici, imi cumpar pantofii aia Jack-On Vogue sic si accesoriile pentrru plaja ca sa las la sfarsit ce-mi place cel mai mult: cartile. Oscilez intre ebook-uri si carti traditionale. Noroc ca la sectia de „oferte speciale” sunt reduceri foarte mari, valabile pe perioade determinate, dar mereu reinnoite la carti, dar si la restul categoriilor de produse.

elefant carti

Cand il suna sa vina sa o ajute cu sacosele, el deja avea jumatate de ora de cand se plictisise. Facuse comanda si platise on-line. Urma doar sa stea in continuare linistit si relaxat asteptand curierul sa-i aduca la usa toate cumparaturile. Adica fix asa cum credea nevasta-sa ca nu se poate.

(sursa poze: site-ul elefant.ro)

O părere la “Cumparaturile pentru concediu – o placere la elefant.ro

Tu ce parere ai?

