Vacanta de iarna ne asteapta

– Iubito, nu mergem si noi undeva in vacanta?

– Pai nu suntem la plaja? Asta nu e vacanta pentru tine?

blueair pereche

– Ntzu… nu acum, la iarna. Cum ar fi sa vedem in direct concertul de Anul Nou al Orchestrei Filarmonice din Viena? Nu ti-ar placea sa intampini un nou an pe ritmurile muzicii familiei Strauss? Sau… cum ar fi sa ne petrecem Revelionul inghitind traditionalele boabe de struguri in piata Puerta del Sol din Madrid, impreuna cu miile de madrileni si de turisti, in ritmul ultimelor 12 secunde ale lui 2014?

– Pai dupa cat ai lenevit la soare vara asta crezi ca o sa avem bani sa scoatem capul afara pe usa? Daca ti-e asa dor de iarna, comanda niste gheata de la bar. Cam o galetusa si baga-ti capul in ea. Asa si gandurile tale s-or mai domoli, ca vad ca s-au incins si au luat-o la picior. Ba nu, au luat-o direct in zbor. Numai ca, vezi tu, au ajuns cam departe si mi-e ca noi nu avem cum le urma, intelegi? Ca nu-s bani! Plus ca mie mi-e frica sa zbor cu avionul. Iubitule.

– Acum de ce te agiti? In loc sa stai calma, sa nu te bronzezi cu riduri, tu te infierbanti? Eu nu visam, eu faceam planuri cat se poate de realiste. Tu nu stii ca inteleptul isi face vara sanie si iarna car? Asta fac si eu, planuiesc vacanta de iarna inca de pe acum pentru ca asa este singura modalitate in care, intr-adevar, ne-o putem permite. Ia mai lasa tu bomboanele alea si da telefonul incoace sa intru pe net si sa ne uitam putin la cursele BlueAir din iarna asta, ca deja se pot face rezervari pentru orarul de iarna.

logo blueair

– Dar de unde stii?

– Ce intrebare. De pe blueairweb.com, evident. Nu trebuie decat sa ne alegem destinatia.

– Auzi, dar cum o sa ne trambalam noi la aeroport cu bagaje cu catel, cu purcel, na, cum pleaca omul in strainatate, tocmai de aici, din Constanta?

blueair bus-transfer

Transfer Autocar

– Draga mea, pana acum mi te-ai plans ca si in vacanta de vara stam acasa si ca pentru tine mersul la plaja din fata blocului nu se cheama concediu. Si acum protestezi ca vreau sa te scot direct in lume? Uite ca BlueAir s-a gandit si la turistii ca noi. Odata cu biletele de avion putem achizitiona si transferul cu autocarul, dus-intors de aici la aeroportul Otopeni, prin serviciul Transfer Autocar, asa ca stai fara griji. Zi-mi mai bine unde ai chef sa mergem, ca sa nu-mi reprosezi dupa aceea ca nu am tinut cont de parerea ta.

– As merge la Paris, Londra sau Roma…

– Perfect, avem cursa directa cu BlueAir in oricare dintre aceste orase. Te rog insa sa nu uiti nici de Madrid cand alegi, bine?

– Mda, bine. Numai ca eu vreau sa merg la Milano. La shopping.

– Adica de shopping avem bani…

– Pai daca luam de acum biletele de avion cu BlueAir si planificam toata calatoria din timp, inclusiv hotelul, nu ti-e clar ca o sa ne ramana bani si pentru shopping? Nu-i asa, iubitule?

– Hmm… Asa o fi, dar te vad vesela nevoie mare. Parca iti era frica sa zbori cu avionul…

– Am zis eu asta? Ia da telefonul ala incoace ca pierzi vremea. Ia uite, pe timpul zborului exista posibilitatea sa luam masa si sunt cateva meniuri la alegere prin serviciul Blue Bistro… nu trebuie decat sa-l rezervam cu pana la 14 ore inainte de plecare. Hai ca o sa fie fain cu avionul. O sa cer pernuta si paturica sa nu inghet. Poate reusesc si sa trag un pui de somn pana ajungem. De fapt, calatoriile cu avionul, statistic vorbind sunt cele mai sigure.

– Ma bucur ca ai prins curaj. Ai dreptate. Eu am mai zburat cu BlueAir si chiar daca este companie low-cost, conditiile de zbor sunt identice cu cele ale companiilor de linie.

– …Ce bine suna Blue Bistro… deja mi-e foame!

– Numai la mancare te gandesti. Si la shopping, desigur. Ce noroc ai tu cu un barbat ca mine care pe langa ca vrea sa-ti ofere o vacanta de neuitat in strainatate, o face si cu cap.

– Bine, bine. Ai vazut ca au serviciu de Check-in on-line? Totul e simplu si la indemana.

– Absolut. Uite, tot pentru tine, sa stii, ma gandesc sa ne inscriem in Programul de fidelizare MyBlue. Asta ca o promisiunea ca vor mai urma si alte vacante si alte calatorii… Ce zici, iubito?

– Ca te iubesc!

(sursa pozelor: site-ul blueairweb.com)

Tu ce parere ai?

