Cum am prins „Radacini”

De cand ma stiu mi-am dorit sa am masina. Visam inca din liceu la un Golf (era oarecum la moda prin anii 90). Tocmai de aceea, emotionata si nerabdatoare, la 19 ani mi-am luat carnetul. Insa masina intarzia sa faca parte din viata mea. In facultate, cand am inceput sa lucrez in paralel cu studiile, imi petreceam mult timp planuind cum sa economisesc banii si cautand prin ziare variante de masini (doar la mana a doua, nu mi-as fi permis altceva). Cu toate acestea, tot nu am avut parte de masina. Aveam carnetul in buzunar, eram mandra de el, dar, in acelasi timp, trista ca nu-l pot folosi. Mult mai tarziu, cand ma apropiam de 25 de ani mi-am cumparat, in sfarsit, prima masina. Odata cu ea am reinvatat sa conduc, cu inima saltand ca o nebuna, cu mainile atat de incordate pe volan ca imi amorteau si ma dureau. Imi aduc aminte ca primii kilometri au fost si cei mai grei.

radacini marci auto

Daca initial imi doream masina ca moft, ulterior am inteles ca este o necesitate, care insa poate deveni obiect al pasiunii. Dar eu nu am reusit niciodata sa iubesc masina asa cum o face un barbat – cu inversunare, dedicatie, planuri de tunning si manii legate de accesoriile sale. O iubesc ca pe un ajutor de nadejde, martor tacut al multor momente fericite sau triste din viata mea, tovarasa fidela de calatorii desfasurate deja pe mii de kilometri. Insa masina, ca orice organism in miscare (chiar daca nu „viu” in sens biologic) are nevoie de grija, intretinere, revizii, consumabile schimbate, piese inlocuite si, in ultima instanta, reparatii. Daca stau bine sa ma gandescm as rectifica putin ce am scris mai sus referitor la cum imi iubesc masina. Intr-o privinta ma aseman cu barbatii – nu mi-as lasa-o pe mana oricui la service. Sunt suspicioasa, imi bag nasul in tot ce se intampla cu ea (riscand sa fiu poftita afara) si stau ca pe ghimpi pana este gata. Putini au fost mecanicii care nu s-au enervat reparandu-mi masina.

Dintre toate masinile pe care le-am avut de-a lungul anilor, cea mai draga imi este „Cocuta”, Opelul meu pe care l-am cumparat nou-nout din primul showroom deschis la Bucuresti al Grupului Radacini, in 2005.

logo radacini

Despre Grupul Radacini stiam la vremea aceea ca era pe piata inca din 1991 si ca atunci devenise importator al marcilor Opel si Chevrolet. Va marturisesc ca si astazi sunt unul dintre cei 1 milion de clienti pe care i-au deservit de-a lungul anilor, apeland de fiecare data la service-urile lor (mai ales ca anii nu mi-au domolit mania).

In prezent, Grupul Radacini detine o retea de 18 unitati de service-uri autorizate si showroom-uri (in Bucuresti, Braila, Brasov, Constanta si Galati), detasandu-se ca lideri pe piata de distribuitori de autoturisme din Romania (cu un portofoliu largit, din care fac parte si marcile Opel, Volkswagen, Audi, Mazda, Suzuki, Citroen, Peugeot, Honda si Cadillac). Experienta de peste 23 de ani si cele peste 60.000 de autovehicole vandute sunt un garant al calitatii si al autodepasirii in mod constant (asa cum propriul slogan sintetizeaza foarte bine: „Ne AUTO depasim. Din 1991.”). Mai mult decat atat, misiunea declarata a Grupului Radacini este aceea de a avea clienti multumiti, dar si fideli (asa cum sunt eu), propunandu-si sa devina prima alegere in materie de vanzare, reparatii si intretinere autoturisme. Acest lucru este posibil atat datorita portofoliului variat, cat si service-urilor echipate la standardele prezentului. Dar mai ales datorita profesionalismului oamenilor care impreuna alcatuiesc echipa Radacini. O echipa pentru care promisiunile fata de clienti (sau furnizori) sunt lege, reusind sa creeze cu acestia relatii de parteneriat bazate pe respect, onestitate si pasiune. Am remarcat acest lucru in modul in care tehnicienii se comporta cu masinile, dar si cu proprietarii lor, unii mai dificili, asa, ca mine. Au reusit sa-mi transmita incredere si au facut dovada faptului ca „stiu ce fac” si datorita dedicatiei cu care urmaresc noutatile din domeniu. In fond, toate acestea sunt parghiile care permite Grupului Radacini sa fie lider pe piata intr-o perioada economica dificila.

In ceea ce priveste structura, Grupul Radacini include mai multe divizii si anume:

  • Divizia auto (oferte speciale, promotii, finantare, buy-back, gama larga de marci; parc auto nou si la mana a doua – verificate; posibilitatea adaugarii gratuite de anunturi de vanzare de masini la mana a doua pe site)

radacini masina

  • Divizia auto – service si piese auto (servicii complete, garantate, cu piese noi, originale, cu 2 ani garantie; magazin on-line de piese de schimb; diferite programe incluzand reduceri si pachete de servicii, vouchere; preturi competitive)
  • Divizia utilaje (cu mentiunea ca Radacini este importator unic al brandului Doosan; stivuitoare de cea mai buna calitate care se remarca prin robustete si fiabilitate)
  • Divizia imobiliare (specializata pe segmentul apartamente de lux)
  • Echipa mobila (concept inovator pe piata auto si dedicat celor care nu au timp sa mearga la showroom – flexibilitate, oferte personalizate, economie de timp si costuri avantajoase; disponibila in ariile Bucuresti, Ilfov, Braila, Brasov, Constanta, Galati, Prahova)

radacini echipa mobila

Insa Radacini nu inseamna numai atat. Grupul este preocupat de calitatea de viata a comunitatii in mijlocul careia isi dezvolta activitatea, considerand ca actiunile de resonsabilitate sociala sunt o datorie de onoare. De aceea, prin Fundatia Radacini Grup au fost ajutate atat ONG-uri, cat si persoane particulare ale caror necesitati stringente erau din diferite sfere (sanatate, educatie, subzistenta). Activitatea Fundatiei se desfasoara bazandu-se pe voluntariat, astfel oricine este dornic sa dea o mana de ajutor sau are un proiect interesant este rugat sa contacteze Fundatia la fundatia@radacini.ro. Vorbind despre proiecte, as vrea sa amintesc si proiectul „Radacini pentru studenti” in cadrul caruia studentii pot castiga experienta de munca de la profesionisti, dar si burse. Programul se desfasoara in Bucuresti, Brasov, Braila, Constanta, Galati si Ploiesti.

Am incercat in cateva cuvinte sa va prezint ce insemna Grupul Radacini. Nu stiu insa daca am fost clara in privita semnificatiei sale raportata la mine si la „Cocuta” (masina mea). Le apreciez corectitudinea mai presus decat orice. Imi place stilul competitiv in care se desfasoara o zi de lucru normala fie in showroom, fie in service. Si ii iubesc pentru ca au timp sa se gandeasca si la ceilalti, mult mai nefericiti decat noi. Ii simt in continua miscare si adaptare, iar acest lucru nu face decat sa asigure clientilor prezenti si viitori tot ceea ce acestia au sau ar putea avea nevoie in domeniul auto.

(sursa poze: site-ul radacini.ro)

3 păreri la “Cum am prins „Radacini”

  1. Pingback: Concurs simplu si usor | armonie acvatica

Tu ce parere ai?

