Gatitul… ultima frontiera

Sa va impartasesc un secret oarecum… hm, rusinos pentru o femeie? In fine, ce vreau sa va spun e ca nu-mi place sa gatesc… shhhhhht, nu spuneti la nimeni. Nu-mi place si pace. Mi se pare ca pierd foarte mult timp in bucatarie (intre pregatirea ingredientelor, invartitul in oala etc), ca sa nu mai spun de fum, abur si mirosuri neplacute si persistente pe care cu greu le scot apoi din par, haine si bucatarie. Am incercat mai multe variante de a reduce la minim timpul petrecut la cratita (de la cele la moda sau sanatoase, pana la cele mai toxice): diete raw vegan, semipreparate sau mancare tip fast food. Rezultatul? Familia infometata, nemultumita si cu dureri de burta. Mai mult, am depistat scurgeri din buget catre restaurante, carciumi, pizzerii si alte stabilimente care livreaza mancare gata facuta. Auch! Asta a durut, asa ca am renuntat la toate artificiile si m-am intors la prietenele mele: lingura de lemn si cratita.

Acum trebuie sa recunosc ca familia imi este alaturi in momentele grele. Sora mea, de exemplu, este opusul meu: adora sa gateasca, dar o face intr-un mod inteligent. Vazandu-ma cat sunt de catranita, s-a gandit sa aduca putina lumina si pe strada mea (ma rog, in bucataria mea, ca sa fiu mai exacta). Drept urmare, mi-a daruit un Philips MultiCooker!

logo philips

Nu-mi venea sa cred cat sunt de norocoasa! Pretiosul multi-functional are 12 programe de gatit si 22 setari de temperatura si cronometru de presetare (pana la 24 de ore). Mai mult, am descoperit ca pot gati cu ajutorul lui (vorba vine ca gatesc eu, el face toata treaba) foarte multe retete (de la aperitive, ciorbe, supe, felul doi sau deserturi). Acestea sunt disponibile si pe siteul companiei Philips, dar si pe pagina bucataras.ro unde se desfasoara un apetisant concurs in luna august, cu premii mai mult decat tentante. O sa ma inscriu si eu, chiar daca sunt „incepatoare” intr-ale bucatarelii cu MultiCooker, pentru ca oricine lucreaza cu acest aparat de gatit (modelul HD3037/70), devine expert in cel mai scurt timp. V-am spus ca nici macar nu mai e nevoie sa „il pazesc” ca pe oala, in sensul ca mancarea nu se lipeste datorita grosimii de 2mm a vasului care conduce uniform caldura (are sistem de incalzire 3D)?

philips multicooker-retete

Philips MultiCooker HD3037/70

philips bucatarie HR1607_00-IMS-global

Blender Philips HR1607

philips bucatarie 1627

Blender Philips HR1627

Dupa ce am facut un asa de mare progres in ceea ce priveste hranirea familiei, nevoia intrinseca de evolutie a speciei umane s-a manifestat si in dorintele mele de a continua explorarea posibilitatilor nelimitate pe care aparatele create de Philips ni le ofera in bucatarie. Cu alte cuvinte, nu m-am oprit la inspiratul cadou al surorii mele, ci mi-am cumparat si un blender. Pentru mine modelul HR1607 (550W, bara din metal, vas de 0.5l, dotat cu tocator, tel si cu 1 viteza cu tehnlogie de amestecare ProMix), iar pentru sora mea (m-am simtit datoare sa-i intorc cadoul), modelul HR1627 (650W, bara din metal, bol de 0.5l, dotat cu tocator XL, tel si cu doua viteze si functie turbo, tot tehnologie de amestecare ProMix).

Astfel, viata mea s-a imbunatatit considerabil. Nu exagerez, avand in vedere aversiunea pe care o aveam fata de gatit, dupa cum v-am destainuit mai devreme. Si chiar ma simteam bine, de fapt traiam momente de reconciliere linistita cu propriile gusturi, cand unul dintre copii mi-a alterat echilibrul sufletesc cerand in mod repetat sa-i fac suc proaspat de mere. Si de morcovi. Si de nu stiu ce combinatie de legume (ma rog, asta a fost doleanta sotului). Insa nu m-am dat batuta si am apelat iar la Philips. Si bine am facut, caci am gasit exact ce doream: „Suc maxim. Batai de cap minime” cu ajutorul storcatorului model HR1871 (800W, pana la 2.5l de suc odata, tub de alimentare XXL, 2 viteze, asamblare si curatare rapide, plus un design modern).

philips bucatarie storcator hr 1871

Storcator Philips HR1871

Cand l-a vazut sora mea, nu se mai oprea din exclamatii admirative, dar cu obraznicia care ma caracterizeaza uneori i-am spus ca pana la ziua ei mai e (am glumit, desigur, dar ea m-a luat in serios, asa ca la urmatoarea mea vizita la ea acasa am vazut, la inspectia traditionala intre noi a bucatariei, ca deja isi luase si ea un storcator Philips, modelul HR1855 – Colectia Viva, 700W, tub XL de 2l, frumos foc).

philips bucatarie HR1855_40-IMS-global

Storcator Philips HR1855_40

Sincera sa fiu, am senzatia ca am intrat in competitie, atat in ceea ce priveste aparatura electrodomestica, cat si preparatele pe care am invatat sa le pregatim. Cu aceasta ocazie ne vizitam mai des, ne rasfatam mai des si de cate ori avem ocazia, achizitionam cate un aparat modern si util de la Philips (nu numai pentru bucatarie), ceea ce inseamna, de fapt, mai mult timp liber pentru noi si familie.

(sursa poze: site-ul companiei Philips)

5 păreri la “Gatitul… ultima frontiera

  1. Pingback: Concurs simplu si usor | armonie acvatica

Tu ce parere ai?

