Cu totii avem dreptul sa dormim bine

„3749, 3750, 3754… a.. 52 si 53… na, m-am incurcat… Fir-ar, iar trebuie sa o iau de la inceput. Nu-i bai, ca am timp toaaata nopticica. Am timp, ce sa fac, daca n-am somn. Am timp de numarat cai verzi pe pereti. Sau oi. Sau orice alte jivine, problema e ca toate sunt la fel de ineficiente. Le-am numarat in fel si chip, crescator, descrescator, pe sarite… si sarita a fost si pacea mea. Si dimineata sunt varza, rupta, de parca as fi alergat la vreun maraton geriatric. Nu ma uit in oglinda de teama sa nu intru in stare de soc. Si ma dor toate. Spatele si ceafa mai cu seama. Ma scol cu ele intepenite, de parca sangele nu si-ar face rondul de noapte.

Si numai bine cand dau eu sa ma indrept, mai troznind, mai icnind si ma tarasc cu demnitate pana in fata aragazului sa-mi pazesc litrul obligatoriu de cafea, pe cine vad prin geam? Pe nimeni alta decat pe Ioneasca de vizavi. Pai, da, ei ii convine, usoara ca un fulg, zburda, ce-i pasa. Ba chiar si canta de alunga ciorile din intreg cartierul, iar porumbeii pica sagetati de spaima cand atenteaza la vreo nota mai inalta. Pana la urma, cred ca Popeasca si Georgeasca (babele de la intalnirea saptamanala de canasta) au avut dreptate ca Ioneasca si-a luat si pat nou si saltea noua, din aia moderna, cu memorie, pare-mi-se.

rame de pat Pat din metal gri si lemn wenge Madrid

Pat din metal gri si lemn wenge Madrid

rame de pat basic-vasco-tuch_1

Saltea Basic Memory Touch 14 cm spuma HR + 2 cm Memory

Au vazut ele ca a venit un camion mare la usa ei si au inceput sa care niste pachete tot asa mari inauntru. S-a aplecat pe fereastra Popeasca de era s-o ia cu salvarea, dar a meritat ca a aflat ce era in pachete. Fiul lui Ioneasca i-a comandat maica-sii, de pe internet, de la SomProduct si pat si saltea noi, sa-si odihneasca baba oasele cum se cuvine. Si uite acum ce face, isterizeaza dimineata trecatorii cu vocalize necontrolate. logo rame de patOare ce numar o avea? Ce-ar fi s-o sun. S-o intreb cat e ceasul, de exemplu. Ce daca e trecut de 3 dimineata? Dar la cat de bine se doarme acum scufndata in spuma, adoarme la loc ca un bebelus si dimineata ii auzi iar trilurile. Acum si Georgeasca, cea mai invidioasa decat noi, l-a pus repede pe nepota-su sa intre pe internet pe pagina ramdedepat.ro si sa imprime poza saltelei cu pricina. Pai numai ce am vazut-o si m-a luat somnul instantaneu, ce as mai dormi si eu pe asa ceva… si a aflat ca iti da si perne cadou. Si de adus ti-o aduc acasa in maxim 2 zile. Si daca nu ai bani sa-i dai pe toti odata, poti sa platesti si in rate. Si, daca vrei, poti sa scapi de vechitura de saltea, le-o dai baietilor de la firma de curierat.

Cat o e ceasul? S-a facut 4… pai de-acum e ca si ziua. Pai nu, ca eu sunt de vina, stau sa ma perpelesc toata noaptea, de-mi fluiera capul de ganduri peste ganduri, in loc sa fac si eu ca Ioneasca. Nu mai tarziu de maine. Adica de azi. Cum ma trezesc (vorba vine trezesc, ca-s gata treaza de aseara), ma imbrac si ma duc la magazin. Vad acolo ce-mi place si-mi comand pe loc. Desi risc sa adorm gramada pe vreo saltea sau chiar din picioare citind ghidul „Lumea somnului”.

Saltea suplimentara Pillow Top Latex 4 cm Latex

Saltea suplimentara Pillow Top Latex 4 cm Latex

Mai bine il rog si eu pe fiu-meu sa-mi comande si mie tot de pe internet. In fond, tanar sau batran, nu conteaza, toti avem dreptul la un somn cu adevarat odihnitor. Si la vise! Numai cand ma gandesc si parca il simt pe Mos Ene ca-mi face curte… aaaaa…”

(sursa poze: site-ul ramedepat.ro)

3 păreri la “Cu totii avem dreptul sa dormim bine

  1. Pingback: Concurs simplu si usor | armonie acvatica

Tu ce parere ai?

