Dansul vietii

„Uf, parca ai doua picioare stangi…” este unul dintre reprosurile pentru care am suferit cel mai mult in viata mea. In spatele lui se ascund miscari in contratimp, calcatul partenerei de dans pe picioare si gresirea repetata a pasilor de dans. Da, sunt un viitor mire care la toate repetitiile de pana acum a auzit numai reprosul de mai sus. Si cum el mi-a fost facut atat de viitoarea sotie, cat si de viitoarea soacra, mi-am dat seama ca este momentul sa actionez. Drept urmare, am inceput sa caut o scoala de dans unde sa ne putem inscrie amandoi inainte de nunta pentru ca valsul mirilor sa fie perfect. Model de romantism si simbol al iubirii pe care sa-l pot arata cu mandrie si copiilor si nepotilor nostri. Nu as vrea sa fiu nevoit sa-i rog pe cameramani sa stearga la montaj exact acest moment emblematic.

soft step valsul miresei

Cautarile mele au dat roade repede, caci am gasit scoala de dans SoftStep, infiintata in 2007, care mi-a atras atentia in primul rand prin diversitatea cursurilor – pentru adulti, dans sportiv pentru copii, pentru viitorii miri (unde ne vom inscrie noi), cursuri de dans pentru seniori. Toate aceste cursuri se pot desfasura datorita unei echipe de elita, formata din castigatori ai Cupei Romaniei la Dans Sportiv – Andrei Duca si Roxana Codreanu (antrenori dans sportiv), dar de instructori atestati de Ministerul Educatiei, Tineretului si Sportului – Ana-Maria Duca, Lucian Codreanu (instructori dans), impreuna cu Oana Rotariu, instructor de dans, absolventa a Scolii Nationale de Arte, sectiunea Coregrafie.

soft seniori soft dans adulti soft copii

Toate aceste cursuri se desfasoara in sali de dans situate in zone centrale ale capitalei (Strada Traian, in cadrul Liceului de Muzica Dinu Lipatti si al Scolilor 133, 119, 113, 98 din sectorul 4). Pentru ceea ce cautam eu, orele particulare se programeaza in functie de disponibilitatea antrenorilor, dar si a cursantilor, in Sali situate in zone centrale ale Bucurestiului (fie zona Unirii, fie zona Piata Muncii). Pentru mai multe sedinte, SoftStept ofera pachete cu reduceri si bonusuri atractive. In ceea ce priveste stilurile de dans, avem posibilitatea sa alegem dintr-o multitudine de variante: de la clasicele Vals vienez sau Tango, pana la senzualele dansuri latino (Rumba, Cha Cha, sau chiar Salsa si Bachata), iar pentru cei mai curajosi, un colaj antrenant format din mai multe stiluri. Tocmai pentru a ne face alegerea mai usoara, pe siteul softstep.ro exista explicatii detaliate referitoare la fiecare stil de dans propus, incluzand istoricul si originile acestora.

Am fost atat de incantat de ce am vazut pe site, incat mi-am propus pe de o parte sa contactez echipa SoftStep pentru a-i invita sa ne ofere un spectacol demonstrativ, asa cum este acesta:

si pe de alta parte, dupa nunta, sa ma inscriu la unul dintre cursurile de dans pentru adulti.

Pe langa faptul ca antrenamentul intr-un mediu profesionist ma va ajuta sa invat pasii diferitelor stiluri de dans, dar si sa simt muzica si sa sa ma las prada ritmului, dansul in sine va tine loc de terapie impotriva stresului cotidian. Avand in vedere ca si la cursurile pentru adulti (acestea se desfasoara in sala din Strada Traian nr 57) exista oferte, alegerea este deja usoara. Mai greu o sa fie sa ma decid la ce stil de dans sa ma inscriu dintre cele disponibile la aceasta categorie: Tango, Salsa, Rock’n Roll, Vals, Quick Step, Samba, Cha-Cha, Rumba, Paso Doble etc).

As vrea sa ma insoteasca si sotia mea. Ea este destul de reticenta in fata propunerilor inedite, insa ma bucur ca pe pagina softstep.ro exista atat o galerie foto, cat si una video, astfel incat ea va avea ocazia sa vada efectiv care sunt rezultatele acestor minunate cursuri. Iar pentru mai multe informatii, noutati si oferte ii sta la dispozitie blogul si pagina de Facebook al carei fan eu sunt deja.softstep-150x150

 (sursa poze: site-ul softstep.ro)

Tu ce parere ai?

