Destinatii de vacanta cu Aerotravel

– Stii ca eu nu am fost niciodata in Grecia?

– Vorbesti serios? Cu toate ofertele disponibile si tot nu ai ajuns acolo?

– In fine…. tocmai de aceea, chiar imi doresc ca urmatoarea vacanta sa mi-o petrec pe una dintre cele mai cunoscute insule. Ce-mi recomanzi?

– Pentru mine lucrurile sunt foarte clare. Cea mai buna destinatie este Insula Skiathos, in traducere „Umbra lui Athos”. Este un paradis natural inconjurat de 69 de plaje cu nisip fin. In functie de ce iti doresti, poti opta pentru o plaja linistita (Mandraki, Elia, Angistros) sau una bine organizata – cu baruri, sporturi nautice (Koukounaries, Megali, Ammos, Vassilias). Si ar mai fi plaja Lalaria si insula Tsougria, dar la ele se ajunge pe mare.aerotravel skiathosb

aerotravel insula-skiathos-mic

– Wow. Si cum de ai retinut tu atatea denumiri grecesti? Impresionant!

– Am micul meu truc. Iti citesc toate aceste informatii de pe pagina Aerotravel Lufthansa City Center, uite! Aici gasesti diferite oferte de cazare si transport. Sa stii ca anul trecut am mers si eu intr-o vacanta Aerotravel si a fost excelent. Daca insa vrei alta destinatie, nu e nicio problema. Tot aici ai solutia. De exemplu, poti alege orice destinatie in Romania, in Grecia sau oriunde altundeva. Inclusiv daca e vorba de o calatorie de afaceri, totul se poate organiza prin divizia de Corporate Travel (ca sa intelegi, agentia are trei directii principale de activitate: business travel, tour operator si turism leisure). Dar sa ne intoarcem la vacante. Prin Aerotravel iti poti rezerva cazare in oricare dintre destinatiile cele mai in voga.

aerotravel romania

– Interesant. Acum nu mai sunt sigura ce vreau. As merge in Insula Skiathos, dar parca as da o fuga de un weekend si in alte orase pe care nu am avut inca ocazia sa le vizitez. M-as duce la Genova, la Napoli, la Cagliari sau in Antalya.

aerotravel oferte

– Sau chiar la Rio de Janeiro. Sau in Spania (Alicante, Malaga, Bilbao)… lista e lunga si alegerea e grea, in sensul ca peste tot sunt oferte foarte bune. Pe aerotravel.ro ai o lista cu aceste destinatii de unde poti sa alegi posibilitatile de cazare cele mai bune pentru escapada sau vacanta ta. Le gasesti in categoria „Rezerva cazare in destinatii populare”.

– Hai ca mi-ai dat tema de gandire. Cum calatoriile sunt pasiunea mea, simt ca am un aliat de incredere in Aerotravel. Iti multumesc.

– Cu placere. Te asteptam oricand in una din agentiile noastre sau on-line pe siteul aerotravel.ro si iti stam la dispozitie pentru consultanta cu aceeasi bucurie. Aerotravel Lufthansa City Center este una dintre cele mai vechi si mai mari agentii de turism din Romania. Este pe piata de 16 ani si are circa 100.000 de clienti multumiti anual. Stii, noi nu credem in zicala „clientul nostru, stapanul nostru”, ci in „clientul nostru, prietenul nostru”.  logo_aerotravel (1)

(sursa poze: aerotravel.ro)

Tu ce parere ai?

