Pana la urma, o zi placuta

Se uita la ceas. Hait, isi spuse grabind pasul. Iar am intarziat! Ploua des si baltoacele de pe strada se nimereau numai sub pasii lui. Pisica aia neagra de dimineata ce mi s-a tot foit prin fata. Na, ca fac si versuri. Tara arde si eu ma pieptan. Vorba vine, ca nu am ce. Dar vorbesc in rime. Si in dodii. Nici eu nu ma mai inteleg. Cum de am intarziat iar, e de poveste. Ca doar special am plecat mai devreme. Autobuzul a venit la fix. Mai am cateva sute de metri si-s ciuciulete. Iar ma iau in tarbaca toti.

Intra in birou siroind… colegii stateau cu nasul in hartii. Maraira un salut si nu-l bagara in seama.

E de rau. A facut seful scandal la prima ora si eu nici macar nu am fost aici.

– S-a intamplat ceva? intreba el speriat.

– Nu, de ce? Inca nu a inceput programul…

Nu mai intelegea nimic. Se uita la ceas. Incepuse de mai bine de 25 de minute.

– Pai cum asa? Uite cat e ceasul! Si apoi, ce-i cu voi toti aici?

– Ai uitat? Muncim in plus azi sa ne luam liberi vineri, ca joi e sarbatoare legala. Pe ce lume esti, puisor?

Mai mult de atat nu scoase de la nimeni. Nedumerirea crestea in mintea sau. Se apuca de lucru, dar nu avea stare. Se tot foia, colegii il apostrofara. Seful intra in birou, dar nu-i spuse nimic. In sfarsit, hotari ca e victima unei farse extraterestre si renunta sa se mai gandeasca. Se relaxa si privi cu atentie la documentul deschis pe calculator.

Si atunci intelese! Isi dadu artistic o palma peste frunte de rasuna tot biroul. Nu-l mai interesa nici ca primi ironii gramada, nici ca unii radeau pe infundate. Pentru el asta era cea mai placuta ora a zilei. Asta si oricare alta in care intelegea ce i se intampla si pe ce lume e. Si mai ales, in care gasea cele mai bune solutii la orice problema. Ca acum. Era asa de incantat, incat, inainte de a-si pune in aplicare planul, se duse sa-si ia o cafea. A treia.

Intors la birou, veselia lui spontana intriga pe toata lumea, mai ales ca, in ciuda ironiilor, de data asta nu se mai suparase, nu mai facuse scandal, dimpotriva. Impartea zambete superioare.

– Ce-ai patit, ai castigat la loto?

– He he…

Se reaseza la calculator si incepu sa-l butoneze. Dupa incantarea care i se citea pe chip, era clar ca nu lucra. Colegii incepura sa banuiasca diverse. Unul nu ma rezista si veni pe furis in spatele sau sa-i ceara, chipurile, o hartie. Ramase cu ochii in calculator, iar colturile gurii i se ridicara fara voia lui.

– Wow, uite, asta  imi place mult, spuse el, punand degetul pe monitor si lasand in urma o amprenta clara. Si nici nu e scump…

– Ihi… are un pret foarte bun…

Dialogul criptat aduna tot biroul buluc pe capul lui. Simti nevoia unei explicatii publice:

– Stimati colegi, am crezut dimineata ca am intarziat, apoi am descoperit ca nu si nu intelegeam ce se intampla, pana cand am vazut ora exacta pe calculator si mi-am dat seama ca e timpul sa-mi schimb ceasul vechi de mana care o ia inainte. Sau ramane in urma dupa bunul sau plac si spre innebunirea sigura a subsemnatului. Va multumesc pentru atentie acum.

ceas Mark Maddox Timeless Luxury

ceas Mark Maddox Timeless Luxury

Unii ramasera in continuare sa vada peste umarul sau, ce model de ceas barbatesc o sa-si aleaga, altii se dusera glont la birouri si deschisera si ei siteul watchshop.ro. Fiecare isi gasi favoritul, unii exclamau bucurosi, altii, isi ascundeau jenati mana cu ceasuri vechi si urate, dar toti zambira. Se inseninara. Era cea mai placuta ora din zi, aceea in care isi dadura seama ca e atat de simplu sa iti faci o bucurie, sa gasesti un motiv sa zambesti, chiar daca muncesti peste program (sau inaintea programului, in cazul lor).

logo watchshop

Si  cu aceasta ocazie au gasit si cadoul perfect pentru seful lor: un ceas Fossil Grant superb! Asa va trai si el cea mai placuta ora a zilei, atunci cand va constata ca echipa sa il apreciaza.

ceas Fossil Grant

ceas Fossil Grant

Cativa se entuziasmara si de concursul de pe watchshop.ro, mai ales cei care inca nu plecasera inca in concediu pentru ca mai aveau timp sa participe pana pe 30 august.

watchshop concurs

Gata, la treaba acum, isi spuse el multumit, cu gandul la mica bucurie pe care curierul i-o va aduce in doua zile cel tarziu. Gratis, conform promotiei din luna August.

Deodata, intreaga zi ii era placuta. Ploaia incetase si se zareau primele raze ale soarelui.

(sursa poze: site-ul watchshop.ro)

Tu ce parere ai?

