SuperBlog 2014 este aici!

logo_superblog21Hai ca toata vara scriind pe blog postari personale, advertoriale sau articole pentru alte concursuri de blogging mi s-a facut dor de comunitatea de la SuperBlog unde i-am intalnit pentru prima data pe multi dintre bloggerii alaturi de care ma bucur sa particip la viata blogosferei. Sunt cumva la inceput (inca nu am un an in blogosfera) si de aceea editia de primavara a SuperBlog a fost prima data cand am intrat intr-o campanie ampla de blogging creativ. Si mi-a placut. Mi-a placut competitia, mi-au placut emotiile, mi-a placut comunitatea si comunicarea din cadrul ei. Cu micile confruntari si rezolvarile lor acceptate sau comentate cu pasiune. De fapt, aici voiam sa ajung, la pasiunea pe care toti participantii o pun la bataie atat in scrierea articolelor, cat si in promovarea si sustinerea lor, aceasta fiind reteta pentru o competitie reusita si sponsori fericiti.

Prin aceste randuri, dupa cum era deja clar, anut inscrierea acestui blog in SuperBlog 2014! Sa avem spor si bafta!

11 păreri la “SuperBlog 2014 este aici!

  1. Pingback: Si a fost SuperBlog 2014… | armonie acvatica

  2. Nu voi participa de aceasta data la superblog, caci sunt mult prea obosita, insa mi-am activat optiunea de a urmari tot ce va fi pe grup, caci tare imi e dor de atmosfera aceea placuta, din prima saptamana a competitiei.
    Iti tin pumnii stransi, Cristina!

    Apreciază

    • Da, asa e, an avut ocazia sa cunosc oameni minunati, asa ca tine si ma bucur tare mult, iar tie in mod special vreau sa iti multumesc (nu cred ca am facut-o pana acum) pentru tot sprijinul si aprecierea! Te pup 🙂

      Apreciază

      • Mai, eu ma laud ca recunosc oamaenii talentati. Da, si mi se intampla si in alte ocazii decat cele in care ma uit in oglinda. 🙂 Ma rog, incercam sa spun ca aprecierea mea se sprijina pe motive solide, toate in tine. Si eu te pup si zau iti tin pumnii. Am eu asa, niste favoriti printre concurrenti…pe care vreau sa ii urmaresc indeaproape…

        Apreciază

Tu ce parere ai?

