Pantofi pentru toate gusturile si buzunarele

Fiecare dintre noi poarta in suflet o printesa… Iar acesta printesa este, de cele mai multe ori, similara cu Cenusareasa: visam sa ne intalnim printul, mai ales daca acesta nu vine cu mana goala, ci cu un pantof de cristal. In fine, in viata reala ne-am bucura sa vina macar cu amandoi pantofii, daca nu cu doua perechi. Si daca totusi nu vine printul cu pantofi, cu siguranta vine oferta de la Lady Shoes.

Sa nu-mi spuneti ca nu ati auzit de cel mai convenabil magazin de pantofi de dama on-line, ca nu va cred. Nici nu am cum, avand in vedere ca gama de produse este extrem de variata (pe langa incaltaminte, se gasesc si accesorii sau genti), iar preturile sunt mai mult decat accesibile, mai ales daca te tenteaza oricare dintre balerinii, pantofii office, platformele, pantofii cu toc, ghetele si botinele, cizmele sau sandalele din oferta 1+1 gratis. De exemplu, eu imi voi comanda 1 pereche de Ghete Browny AB685 si una de Cizme toamna Black 1132-57.

Ghete Browny

Ghete Browny

Cizme de toamna

Si asta nu este decat o prima combinatie de produse pe care Lady Shoes mi le va livra acasa pentru 20 de lei transportul (pret valabil oriunde in tara). Apoi vor urma comenzile mamei si ale surorii mele care niciodata nu rateaza ocazia de a-si cumpara lucruri de calitate la pret de super-oferta cum este cazul aici. Plus ca si eu sunt o lady care nu se va multumi doar cu o singura comanda… De altfel, inchei aici pentru ca nu e tocmai usor sa alegi dintre atatea posibilitati de a fi comoda si la moda!

Spor la cumparaturi, dragi doamne si domnisoare!

Tu ce parere ai?

