Parfum pentru inima

In ziua aceea ma simteam singura. Si parca mi-era frig. Aveam nevoie sa fiu intre oameni, iar pasii m-au purtat spre gara orasului, o cladire impunatoare, din otel si sticla. M-am facut mica, pe una dintre bancile peronului, cu senzatia vie ca astept ceva, intre doua trenuri. In jurul meu, asa cum sperasem, multi oameni intr-un du-te-vino fluid.

Sunete. Nu percepeam decat plescaitul interminabil al pasilor pe dalele de ciment, fasaitul hainelor in mers grabit si zumzaitul miilor de voci care se intretaiau, alcatuind o panza de paianjen in centrul careia ma resemnasem, unica victima. Din cand in cand, suieratul ascutit, prelung al vreunui tren. Culori. Oamenii erau imbracati in multe culori – vii pentru vacante, sterse – pentru calatoriile din obligatie. Miresme. Din cele poate 1000 cate putem detecta, din invalmaseala de arome si senzatii olfactive, simteam din cand in cand o adiere mai puternica…

Asa m-am simtit invaluita dintr-o data de aroma de iasomie si portocala intr-o combinatie delicata, insistenta, cu tonalitati de ghimbir, vanilie si lemn de santal… Femeia trecea usor prin fata mea, iar esenta rascolitoare a parfumului sau, inainte de a se pierde in multime, imi invie in minte… seara balului de absolvire.

Purtam cea mai frumoasa rochie albastra pe care o vazusem vreodata. Ma simteam puternica si delicata, atragatoare si sfioasa. Si asta pentru ca vantul imi zbicea pielea si parul pe care avusesem grija acasa sa-l perii cu parfum. Parfumul interzis. Sora mea mai mare il primise cadou si il folosea doar la cele mai speciale ocazii. Iar pentru mine balul era cu siguranta cea mai speciala, asa ca era inevitabil sa nu ma imbat pe furis cu cateva picaturi din magia seducatoare a unuia dintre cele mai sexy parfumuri Giorgio Armani, Armani Code Pour Femme. In seara aceea am stralucit, plutind ore in sir pe vapaia muzicii, a inimii si a parfumului.

Armani Code pour Femme

Armani Code pour Femme

M-am trezit din reverie tresarind. Foarte aproape de mine, cativa soldati in pas cadentat se indreptau spre trenul gata de plecare. Miresmele se amesteca intr-o coplesitoare loterie olfactiva si…  din nou iasomie. Mere si note lemnoase. Vanilie, amber si mosc. Femeia, intre doua varste, frumoasa si eleganta, se opreste o clipa pentru a-si consulta ceasul. Clipa aceea creste si-mi acapareaza simturile, aducand-o in prim plan pe… mama.

…Se grabea. Intarziase mult pentru ca si atunci imi era urat singura si ma prefacusem bolnava. Imi parea rau ca trebuia sa o mint, dar ma bucuram ca este atat de aproape de mine. Parfumul ei cald, feminin, puternic ma invaluia dulce dandu-mi o stare de plutire. Eram fericita ca-i placuse cadoul pe care i-l alesesem cu mare drag de la magazinul meu preferat de parfumuri online: Thierry Mugler Alien, o alegere indrazneata. Mama insa, vazandu-ma zambind relaxata, mi-a intuit trucul. Nu s-a suparat. A plecat certandu-ma strengareste cu degetul.

Thierry Mugler – Alien

Thierry Mugler – Alien

Aveam senzatia ca ma aflu in mijlocul unui vartej. Simturile mele ascutite prindeau detalii. Un sunet indepartat de vioara, probabil vreun muzicant ratacind pe cararile unui destin potrivnic, o boare inmiresmata de afara, natura inca nu-si scuturasera povara grea si dulce a florilor de mai, o culoare puternica, indepartata, alunecand usor si distinct printre toate celelalte.

Si atunci… a fost momentul lui. Citric, aromat si amar. Aspru si proaspat. Nucsoara, cedru, mosc, lemn de santal si licheni. Inconfundabil. Unic. Nu stiam daca imi este adus de catre efluviile pielii unei femei sau a unui barbat. Pentru mine insa era… Parfumul! M-au fermecat de-a lungul timpului nenumarate alte arome si combinatii – florale, orientale, lemnoase, chypre… fiecare cu istoria sa, fiecare modificandu-mi perceptia asupra lumii, fiecare creand stari si senzatii inedite. Le-am folosit cu drag, ce-i drept mai degraba in consens cu sufletul meu decat cu ocaziile sau anotimpurile. Insa niciodata vreun parfum nu a reusit sa ma rascoleasca asa cum o face dintotdeauna parfumul CK One.

Parfum-original-online-Calvin-Klein-CK-One-unisex

Calvin Klein CK One

…1994. Anul lansarii sale. Imi placeau revistele de moda. Le rasfoiam curioasa, admirand paginile cu  reclame, mai ales pe cele cu mostre parfumate. Atunci l-am simtit pentru prima data. Am tras avid aer in piept si l-am tinut acolo cateva secunde nesfarsite, refuzand sa-i mai dau drumul. Eram surprinsa. Uimita. Cucerita. Am rupt pagina si am pastrat-o mult timp dupa ce parfumul impregnat in textura speciala a foii se topise. Prima sticluta a fost un cadou. Un cadou pe care mi l-am facut mie. Tenta sa aspra ma incuraja. Ma simteam puternica, energica si, in ciuda contrastului, feminina si atragatoare. Este parfumul care ma definea, alungandu-mi demonii.

Si acum, dupa mult timp pus intre mine si tulburatoarea sa forta de a emotiona, il simteam atat de puternic, atat de aproape. Am ramas nemiscata, neintelegand de ce nu-l mai am, suferind ca dupa o pierdere… Mi-am dat seama ca mi-l doresc iar, ca ma simt mai bine in pielea mea daca-l port si mi-am promis sa mi-l cumpar iar de la onlineparfum.ro. Acolo am gasit intotdeauna numai produse originale, intr-o constelatie de arome absolut seducatoare.

OnlineParfum

Apoi am sarit brusc in picioare, cu miscari dezordonate, ca o descarcare electrica. Misterioasa si neinteleasa mea asteptare luase sfarsit prin aceasta ruptura de ritm. M-am intors sa privesc cu repros catre persoana al carei parfum ma zguduise.

Aproape ca ne-am ciocnit, surprinzandu-ne reciproc in posturi hilare. El a bajbait ceva inrosindu-se, iar parfumul sau deveni dintr-o data si mai puternic. Inexplicabil, m-a bufnit rasul, insa o lacrima serpuia vinovata pe obraz.

Si astfel a inceput povestea iubirii noastre inmiresmate.

 

Sursa poze si informatii: onlineparfum.ro/Pagini-Parfumate, onlineparfum.ro, ro.wikipedia.org/wiki/Parfum, morguefile.com

 

Articol parfumat scris pentru SuperBlog 2014

19 păreri la “Parfum pentru inima

  1. Pingback: Si a fost SuperBlog 2014… | armonie acvatica

  2. Pingback: SuperBlog | Proba 13. Povestea parfumului preferat

  3. Citind randurile acestui articol am retrait pentru a nu stiu cata oara ce mai draga amintire dintre toate. Prima intalnire romantica cu sotul meu, mireasma parfumului sau o simt si acum ca in prima zi, chiar o s aincerc sa vad daca au aici parfumul asta ca tare m-a innebunit. Multumesc mult si felicitari pentr articol!

    Apreciază

Tu ce parere ai?

