Testez gratuit statia de calcat Philips PerfectCare Viva

Sunt BUZZer!

Majoritatea deja stie ce inseamna acest lucru, insa pentru minoritatea care acum citeste pentru prima data, imi face placere sa explic: m-am inscris pe siteul agentiei de marketing participativ BUZZStore, si astfel am ocazia sa testez gratuit si sa recomand cele mai noi si interesante servicii si produse de pe piata. Acum, impreuna cu Philips, si alaturi de alti 99 de buzzeri, am fost aleasa sa vad cum functioneaza, la mine acasa, noua statie de calcat Philips PerfectCare Viva GC7035/20. Ce ma incanta cel mai mult este ca are incorporata tehnologia OptimalTEMP care dubleaza viteza de calcat, ceea ce usureaza mult munca pentru ca nu mai este nevoie de reglarea manuala a temperaturii. Acest lucru se face automat, in functie de fiecare tesatura in parte, creandu-se un echilibru intre abur (210g, presiune pompa max. 5 bari) si temperatura.

GC7035_20-A1P-global-001Eu am trei copii (da, stiu ca stiti, dar sunt tare mandra, asa ca nu obosesc sa o repet), asa ca la mine niciodata nu se termina treaba. Iar hainele spalate ma asteapta mereu sa le calc. Corectez: ma asteptau!! De cand am primit tehnologia fermecata, am reusit, in sfarsit, sa le dau de cap, calcandu-le si bine, si rapid (rezervorul statiei are 1.7 litri ceea ce imi asigura 2 ore de calcat continuu, asa ca nu stau sa-l incarc mereu). Recunosc, pentru mine este importanta viteza, cu conditia sa nu fie in detrimentul calitatii. Asa ca am rasuflat usurata cand am vazut cat de usor se indreapta, de exemplu, cutele. Nu sunt profesionista in ale calcatului, dar nici nu e nevoie, chiar daca mai fac cute inestetice pe camasi… Inainte ma uitam cu groaza la ele, acum le ignor cu gratie si mai trec inca o data cu fierul pe deasupra lor si… gata!

philips blog

Alt motiv de incantare este acela ca pot sa las fierul cu talpa sa premium SteamGlide Plus direct pe masa de calcat si… nu se intampla nimic! Pai cate haine nu am ars eu inainte, uitand fierul incins direct pe camasa de matase primita de la mama soacra sau pe fusta mea cea noua!

O alta inovatie menita sa usureze calcatul este sistemul si de detartrare cu memento pentru detartrare cu led si avertizare sonora. Mai mult, functia de abur se dezactiveaza daca la mai mult de o ora de la aprinderea momento-ului nu s-a realizat operatiunea de detratrare care este si ea, foarte simplu de realizat. In doua minute dupa aceea, statia este iar gata de calcat, iar functia pentru abur se reactiveaza.

Astfel, recunosc ca am avut (si sper sa am in continuare) parte de un calcat inteligent, pe care cu greu mi l-as fi imaginat posibil chiar in urma cu putini ani, cand o vedeam pe mama cum se chinuie si ii numaram ingrozita arsurile de pe maini. Ma bucur, nu fara o urma de egoism, ca m-am nascut suficient de taziu cat sa iau parte activ la utilizarea noilor tehnologii menite sa ne usureze si sa ne infrumuseteze viata (iar Philips este expert in asa ceva prin toate gamele sale de produse destinate ingrijirii personale, bucatariei si casei, in general).

GC7035_20-MI1-global-001

Acum calc relaxata, ascultand muzica, o adevarata invingatoare in lupta cu monstruletii de haine spalate!

sursa informatii si poze: philips.ro si arhiva personala

2 păreri la “Testez gratuit statia de calcat Philips PerfectCare Viva

Tu ce parere ai?

