„Ce e intr-o carte de vizita?”

Am intrat in randul lumii. In randul lumii bloggerilor, desigur. Si asta pentru ca acum am o identitate clar conturata si confirmata de carti de vizita pe masura. Acestea reflecta personalitatea blogului meu prin culoarea in ton cu imaginea simbol, un fel de logo daca vreti, un stilou cu fitil de dinamita – desenul apartinand tatalui meu, Alexandru Lincu (1948-2010), dar si prin scrisul „de mana”.

carti de vizitaok

Este adevarat ca pe blog scriem cu ajutorul diferitelor tipuri de tastaturi disponibile la calculatoare, tablete si telefoane, insa, in acest caz este vorba de o metafora. Practic, incerc prin mijloacele pe care le am la dispozitie, destul de impersonale, sa transmit un mesaj personal, la fel cum sper sa reuseasca si gandurile mele adunate in postari pe blog. Pe acest blog al carui nume starneste intrebari: „De ce armonie acvatica?”. Asa cum spuneam, este vorba de o metafora. O metafora despre aspiratiile mele de armonie intr-o viata fluida. Si toate acestea sunt reflectate intr-un cartonas cu grija realizat prin amabilitatea Media Printing Services care intr-un timp record mi-a creat, tiparit si expediat acasa cartile de vizita.

Trebuie sa recunosc ca m-am bucurat ca un copil cand le-am primit. Le-am intors pe toate partile, am silabisit de nenumarate ori datele atat de cunoscute si am visat cu ochii deschisi la un viitor nu foarte indepartat cand voi trece la nivelul urmator: blog pe domeniu propriu si carti de vizita de Lux, asa cum am admirat de curand la luxurycards.ro.

logo-luxury1

Imaginea pentru care luptam cu totii, atat in plan personal, cat si in plan profesional incepe de la detalii, de la lucrurile mici, dar importante. Cartea de vizita este oglinda celui care o prezinta. De aceea il reprezinta. Calitatea acesteia, desi poate unora nu li se pare relevanta, in realitate vorbeste despre preocuparea posesorului ca tot ceea ce face sa fie impecabil. Nici nu-mi imaginam ca exista atat de multe tipuri de carti de vizita, lucrate in parte manual, cu atentie si grija dusa la extrem pentru ca produsul final sa fie o mica opera de arta. In fond, greu este sa te decizi intre carti de vizita cu Folio, cu Emboss, multistrat, din plastic transparent sau nu, in forma speciala, cu lac selectiv si lista continua. Indiferent insa de tipul de carti de vizita ales, designul este realizat tot de echipa luxurycards.ro, in stransa colaborare cu imaginatia clientului.

Asadar, dupa ce voi fi impartit tuturor cartea noastra de vizita (adica a mea si a blogului meu), ne va cunoaste mai multa lume, blogul va creste, iar eu voi putea, in sfarsit sa fac pasul cel mare.

8 păreri la “„Ce e intr-o carte de vizita?”

Tu ce parere ai?

