Spune-mi cum mananci ca sa-ti spun in ce epoca traiesti

Cred cu taria ca necesitatea hranirii dese este motorul evolutiei noastre. Poate daca nu ar fi fost necesar sa mancam decat o data pe saptamana, de exemplu, lenea noastra innascuta ne-ar fi cotropit, permitandu-ne sa gandim/cream/muncim tot de atatea ori saptamanal. Ne-ar fi preocupat mult mai putin arta culinara si probabil ca nu am fi beneficiat de atatea restaurante, bistro-uri, fastfood-uri si localuri, cu meniuri atat de variate si de imbietoare precum cele de azi. Insa sa lasam presupunerile la o parte, sa ne bucuram ca nu e cazul sa traim o astfel de realitate saracacioasa in delicii. Va propun astfel sa vedem cum imi asigur, in diferite situatii, hrana zilnica.

Situatia 1

M-am hotarat sa devin raw-vegana. In primele zile am mancat ca de obicei (desi deja mi se parea o impietate), timp in care am disecat internetul cautand retete. Apoi am devalizat o piata, doua supermarketuri si jumatate de cont, alergand dupa ingrediente eco si bio, majoritatea verzi, toate foarte proaspete. Cu foamea jucand sotronul in stomac, am purces la treaba. Am taiat, amestecat, combinat, citit de pe net, incurcat retetele, taiat iar, combinat din nou si gresit inca o data, pana cand rezultatul a capatat o culoare si un gust care cu greu l-ar fi calificat drept comestibil. Eram descumpanita si dezamagita, iar foamea nu ma lasa deloc sa imi iau in serios contemplatia. Intre intoarcerea in timp la mancarea conventionala si noile convingeri nu stiam ce sa fac…

Situatia 2

Firma la care lucrez are un program de munca destul de aglomerat, noroc ca imi place ce fac. Insa sunt gurmanda si nu pot sa muncesc pe burta goala. Dimineata nu am timp de sendvisuri sau de pregatirea sufertaselor cu mancare, asa ca ora pranzului ma surprinde in fata calculatorului rontaind trista jumatate de covrig, doua alune si niste sticksuri aproape expirate, in timp ce arunc prviri de fiara ranita colegilor mei care se delecteaza cu niste bunatati, despre care nu am nici cea mai vaga idee de cum le-au dobandit. Simt ca as manca si bambus de foame ce imi e.

Situatia 3

Niste prieteni se anunta in ultimul moment. Eu gatesc, nu zic nu, insa o fac cu priceperea ursului la cuvinte incrucisate. Ma invart cu viteza ametitoare prin bucatarie, dar numai in jururul propriului ax, nestiind ce sa fac mai intai. Improvizez niste sendvisuri si incerc o pizza. Prietenii sosesc puunctuali, ne luam cu vorba si cand vine timpul sa-mi fac datoria de gazda, constat cu stupoare ca trebuie ca ei sa-si faca datoria de pompieri de ocazie: din cuptor iese un fum consistent si inecacios, fix din locul in care mai devremea tineam minte ca bagasem ceva ce semana cu o pizza.

Situatia 7 514..

Mi-e foame sau ne e foame, sunt acasa, la munca, in vizita sau in deplasare si solutiile improvizate „pe genunchi” imi chircesc stomacul, fara sa-mi potoleasca foamea… si chiar am senzatia ca, de fapt, traiesc in epoca de piatra.

Aceeasi eu, insa traind in viitor

Nu mai am de gand sa fac foamea sau sa ma fac de ras. Si chiar voi putea sa-mi respect intentia, caci am descoperit ca toate situatiile de mai sus au o singura rezolvare, un singur raspuns: FoodPanda.ro, platforma on-line prin intermediul careia se poate comanda mancare in 12 mari orase din tara, din numeroase restaurante, cu specifice dintre cele mai variate si oferte dintre cele mai tentante.

Practic, printr-o simpla cautare in platforma, de la calculator sau prin intermediul aplicatiilor pentru smartphone-uri – IOS si Android, exact ceea ce ne dorim sa mancam in momentul si locul in care ne aflam ne va fi livrat proaspat gatit, cu promptitudine, intr-o maniera simpla si eficenta; iar lucrurile decurg exact asa, aceasta fiind si promisiunea echipei din spatele acestei inovatoare platforme.

how to panda

Pana la urma, dincolo de necesitate, mancarea este si o placere de a carei diversitate ne putem acum bucura in fiecare zi. Exact cum o vor face si oamenii viitorului, pentru ca viitorul incepe azi. Adica a inceput deja ca parca mi-e foame si simt ca mai am putere doar pentru cele cateva „click-uri” necesare comandarii on-line prin FoodPanda.ro a mancarii mele favorite: o pizza, o tochitura cu mamaliguta sau orez cu muguri de soia. Pofta buna!

(sursa poze: foodpanda.ro)

6 păreri la “Spune-mi cum mananci ca sa-ti spun in ce epoca traiesti

  1. wow…ce misto ai scris…pe cuvant ca m-ai convins sa comand!! de fapt eu auzisem deja de food panda, am facut si o recenzie a unuia dintre pizzeriile mele preferate candva, prin intermediul lor.

    Apreciază

Tu ce parere ai?

