„De-a doctorul” in on-line: jocuri cu dentisti

Am prieteni care toata ziua se joaca pe calculator. Fie invart bomboane, fie fac agricultura virtuala, fie sunt soferi de curse sau soldati in vreun razboi imaginar si… cam atat. Si mie imi place sa ma joc din cand in cand, mai ales dupa ce am muncit mai mult, si asta doar ca sa simt ca merit aceasta recompensa, insa marturisesc ca ma plictisesc destul de repede de aceste jocuri clasice. Am ametit pocnind dulciuri si prefacandu-ma ca imi place munca la tara. Asa ca mi-am propus sa caut si altceva! Cu siguranta exista mult mai multe posibilitati de a te juca on-line si care sa nu fie atat de plictisitoare. Care sa aduca ceva nou. Care sa te surprinda si care sa-ti puna mintea la treaba. Exact! Nu numai ca te distrezi, ci si esti, fara sa vrei, creativ. O astfel de posibilitate o reprezinta siteul bugy.ro, un site in care se gasesc sute de jocuri extrem de diferite: acvatice, de desteritate, de gatit, de imaginatie, cu sirene, de pescuit, de make-up, cu dentisti si lista continua. Da, am scris bine. Inclusiv jocuri cu dentisti. Practic, visul de a fi medic stomatolog se implineste, chiar daca doar virtual. Si este atat de amuzant! Astfel, te poti juca cu aparatura medicala moderna, poti plomba carii, executa detartraje sau extractii. Sau chiar poti accesoriza dintii personajelor devenite pacienti. Iar aceste personaje nu trebuie sa fie neaparat oameni: sunt monstri, personaje de desene animate sau chiar animale. Pana la urma, oricine poate avea probleme cu dintii, asa ca prezenta unui stomatolog priceput este absolut necesara in orice lume imaginara. Plus ca asa poti face rost si de banii. Tot virtuali, se intelege. Iar ca sa te joci pe bugy.ro este absolut gratuit.

logo bugy.ro

Intra la http://www.bugy.ro/jocuri-cu-dentisti si alege jocul cu dentisti care te inspira: Barbie la dentist, Justin Bieber la dentist, Minion la dentist sau Pou la dentist. Fiecare joculet vine insotit de instructiuni, insa acestea sunt foarte simple si la indemana oricui. Astfel, te poti juca „de-a doctorul” la orice varsta!

Tu ce parere ai?

