Dorinta

Nu prea le am eu cu spiritualitatea sau feng-suiul (ca dovada ca am inceput cu o negatie!), dar parca tot ciulesc urechile si sunt atenta cand aud de diverse ritualuri, obiceiuri sau credinte legate de indeplinirea dorintelor (pe care le consider cauza directa a starii mele de bine; atat interioare, cat si exterioare). De altfel (si las deoparte toate glumele si anecdotele legate de acest aspect), la inceput de an calendaristic ma las prinsa de vraj(b)a bilanturilor, chiar daca ies in majoritatea cazurilor pe minus. Si ce daca? Un sut undeva, un pas inainte. Consider acesta ca o motivatie in plus sa-mi intocmesc si mai cu spor lista obiectivelor (a se citi „dorintelor”) pentru anul urmator. Evident ca reciclez din plin tot ce nu am bifat in anul proaspat mort incheiat, fara amendamente si menajamente, ca prea m-am lasat pe tanjala. Anul asta, de exemplu, am facut doua liste, clasificate pe prioritati, respectiv nivel de „realizabilitate” (il pun intre ghilimele, dar sa stiti ca nu e inventia mea, desi mi-ar fi placut ca pot introduce un cuvant in dictionar. Inca un obiectiv!!). Problema mare este ca nu exista niciun punct comun intre cele doua liste. Cu alte cuvinte, tot ce e important nu e usor de realizat. Asa ca de la 1 ianuarie incoace ma tot gandesc cum sa fac, cum sa dreg sa ies pe plus la anul (mai putin la greutate, ca aici sunt deja multicampioana!). Nu stiu daca sunt eu prea severa cu mine insami si cer prea mult de biata-mi fiinta sau sunt prea delasatoare, insa stiu ca pot ajunge la un echilibru intre aceste doua extreme, echilibru mult ravnit si menit a-mi aduce fericirea si pacea. Si implinirea tuturor dorintelor. Sau macar a dorintei. Sa ne intelegem, nu e vorba de o dorinta oarecare, pe care sa o alegi din lista dand cu banul, ci de dorinta. Acea unica dorinta, coplesitoare pentru viata ta, dorinta pe care trebuie sa o gandesti serios, mai ales ca azi, 18 febuarie, este momentul sa ti-o pui formulezi pentru a fi sigur ca se indeplineste. O secunda, va rog…

Asa, am rupt listele de care va vorbeam. Ma concetrez pe o singura dorinta, mai cu seama in jurul orei noastre 18.00. Si stiti de ce fix atunci? Pentru ca atunci se sarbatoreste Noul An Chinezesc! Iar tecerea in anul Caprei merita marcata, tinand cont ca e vorba de un simbol al norocului si al prosperitatii. Si ca dovada, uite, nici nu a inceput (la ora la care scriu), si deja cei care fac o comanda inclusiv azi la Wu Xing – primul restaurant chinezesc cu livrare din Bucuresti – au noroc pentru ca primesc cate un lampion! Iar lansarea acestuia aduce cu sine doua mari beneficii:

  1. Sanse si mai mari de realizare a dorintei
  2. Ocazia de a participa la un concurs cu fotografia facuta in timpul inaltarii lampionului (sa nu inghititi in sec, dar concursul are 20 de premii in valoare a cate 1000 de lei in preparate Wu Xing)

Asa ca, bafta si fiti atenti la manevrarea lampioanelor!

Cat despre mine, nu ca ma eschivez, dar dorinta aia cruciala pentru sensibilitatea sufletului meu, stati fara grija, o incredintez gandului creator si Caprei norocoase. Insa imediat ce ma hotarasc care sa fie!

 

PS: stiti la ce ora inchid azi loteriile?

2 păreri la “Dorinta

Tu ce parere ai?

