Curatenie eficienta in fiecare zi

BuzzStore, Philips si cu mine va invitam sa descoperim impreuna aspiratorul Performer Expert (cu sac) modelul FC8726/09

Imi place sa probez, sa testez si sa incerc produse si servicii noi. Inaintea altora, daca se poate. Si ma simt foarte bine in mijlocul a diferite comunitati cu ai caror membrii am ceva in comun. Dar pana de curand nici nu m-am gandit ca voi gasi toate acestea in acelasi loc. De ce zic asta? Pentru ca in urma cu aproximativ un an am descoperit conceptul de marketing participativ „BUZZStore” si am devenit parte integranta a comunitatii sale, avand ocazia sa testez si sa vorbesc despre caracteristicile celor mai noi produse de pe piata, oferind parerea mea de consumator atat producatorului, cat si celorlalti clienti interesati de experiente reale legate de aceste produse.

Astfel, pana la mijlocul lunii aprilie, am in custodie unul dintre cele mai noi modele de aspiratoare cu sac: Philips Performer Expert (model FC8726/09), de 650 W, dotat cu tehnologie AirFlow Max si cu un design unic al capului de aspirare, TriActiveMax, eficient pe orice suprafata.

Experienta noastra impreuna a inceput de timpuriu, imediat ce l-am primit, pentru ca deja cei mici imprastiasera pe parchet firimituri de paine si pe covor bombonele. Am ales optiunea corespunzatoare suprafetei de curatat (de la butonul de reglare a vitezei de aspirare si de la butonul de pe perie), am desfasurat cablul lung, ce asigura o arie de actiune de aproximativ 11 metri, si am inceput treaba. Vestea buna este nu e nevoie decat de o singura trecere pentru ca mizeria, indiferent de consistenta ei, sa dispara. Mai ales praful din covoare si aici un rol important il are aderenta ridicata a noii perii la suprafetele aspirate. Cum la mine e mereu nevoie de curatat cate ceva, acest model imi asigura atat o aspirare indelungata (sacul are capacitatea de 5 litri), cat si linistea unui consum mic, aspiratorul Performer Expert fiind incadrat in clasa A de eficienta energetica.

IMG_4076

Un alt avantaj il prezinta filtrul foarte bun, Hepa 13, care nu permite particulelor de praf sa se imprastie in atmosfera. De aceea, acest model poate fi folosit si de persoanele cu alergii (este testat pentru calitate de ECARF). Si daca tot veni vorba de alergii, pentru cei care nu au alergie la pisici (sau catei sau alte animalute de casa) si le tin inauntru, acest aspirator are o perie speciala SuperTurbo destinata curatarii eficiente a parului de animal. De asemenea, nu ii lipsesc nici accesoriile, cum este peria pentru canapele, saltele etc sau accesoriul pentru spatii inguste, astfel incat mizeria si praful nu mai au nicio sansa de supravietuire intr-o casa dotata cu aspiratorul Performer Expert.

Dar ca sa intelegeti mai bine despre ce vorbesc, am facut o scurta descriere video a acestui model de aspirator:

In concluzie, timpul dedicat curateniei este mai mic, iar acesta se face mult mai eficient daca ai in ajutor un aspirator Performer Expert (cu sac) de la Philips. Spor la treaba!

13 păreri la “Curatenie eficienta in fiecare zi

  1. Pingback: ghidusii dau sens vietii |Ora de gatit | ghidusii dau sens vietii

Tu ce parere ai?

