Ma citeste femeile…

Este prima oara cand fac un re-blog, dar mi s-a parut mortal articolul… oare, pe mine, cine ma citeste???

„Dragilor, de cand mi-am facut blog, mi-am dat seama ca ma urmaresc mai multe femei. Spun asta pentru ca nu vad comentarii la articolele mele. Sunt atat de tare in tot ce scriu, incat nu mai ramane nimic de comentat, aspru, domnule, minune mare, ajung peste tot si transez totul precum un macelar cu experienta, care despica sira spinarii unui porc. Auzi, tu, comparatie la mine, sa compar cele scrise cu activitatea ireprosabila a unui macelar! Pai, drept sa spun, in momentul asta mi-am adus aminte ca la respectivul proces de transare mai apar, din cand in cand, si aschii… 

citeste continuarea aici: Ma citeste femeile… „

Tu ce parere ai?

