„Like a woman…”

Sap, cultiv, plivesc si culeg prin on-line de mai putin de doi ani. Dar ce ani! Am descoperit ca dimensiunile paralele exista. Ma rog, nu chiar paralele, realitatea fiecaruia avand mari tangente cu realitatea virtuala, aceea in care ne putem manifesta amplu si vizibil puterea demiurgica. O dimensiune tentanta, o replica mai frumoasa a realitatii – cum imi place uneori sa cred, un loc in care am construit castele (de nisip, ei, si ce daca?), in care m-am batut cu zmei-paralei sau am cucerit varfuri.

Am scris mult, uneori stangaci, naiv, alteori inspirat. Si am creat bloguri si am descoperit ca am cititori. Si am ravnit in secret sa-mi slefuiesc pana intr-atat incat scriitura sa-mi fie… catchy! Sa fie matura, amuzanta, proaspata, incitanta, interesanta, documentata… pe rand si toate la un loc, astfel incat sa-mi fac loc intre numele pe care le admir si care impreuna alcatuiesc comunitatea Catchy. De 5 ani.

Azi, cinci ani de cand pe Catchy.ro Mihaela Cârlan (publisher) posta primul articol. Intre timp, s-au scris mii. Cinci ani de cand viziunea despre femeia care „paseste altfel” a capatat contur si continut. Azi, putin peste 2 luni de cand am bucuria sa-mi despletesc gandurile cele mai indraznete, mai intime si mai curajoase intre filele virtuale ale revistei Catchy.

Daca am un regret, este acela de a nu fi fost de la inceput aici. Dar trecutul nu mai exista, in timp ce viitorul inca nu exista. In schimb, prezentul ne apartine, iar acesta se scrie C*A*T*C*H*Y!

3 păreri la “„Like a woman…”

Tu ce parere ai?

