“Din nou împreună”

Turneul susţinut de Cristi Minculescu şi Iris, în Braşov

Eu sunt fan trupe româneşti. Nu neapărat acestea apărute de pe o zi pe alta, cât cele care au intrat deja în istoria mea afectivă. Oi fi babă, nu neg, dar îmi vine să plâng şi să râd când ascult melodiile formaţiilor Compact, Phoenix sau Iris. Haide că şi vouă, nu vă fie ruşine să recunoaşteţi! Nu mai zic atunci când le ascult în concerte live. De aceea îmi notez încă de pe acum, să nu uit (v-am zis că sunt babă, da?) să-mi iau bilet (de la Germanos, Orange, Vodafone, Diverta, on-line pe http://www.iabilet.ro sau de la casa de bilete a Sălii Patria) pentru concertul lui Cristi Minculescu şi al formaţiei Iris (yupiii, reuniţi în formula originală) din data de 3 octombrie. Şi asta pentru că turneul lor „Din nou împreună” ajunge şi în oraşul de sub Tâmpa, Braşovul fiind unul dintre cele 14 puncte din România unde între 18 septembrie şi 15 octombrie vor avea loc concertele. Acest turneu naţional este o sărbătorire a faptului că trupa revine reunită în faţa publicului cu piesele devenite legendare, după 35 de ani de activitate muzicală.

Aşa că se anunţă un concert de zile mari, unde sunt bineveniţi şi nostalgicii din generaţia mea, dar şi cei tineri care au ocazia să-i vadă (poate pentru prima dată live) pe cei care au contribuit activ la crearea istoriei rockului românesc.

2 păreri la ““Din nou împreună”

Tu ce parere ai?

